Wednesday, March 9, 2011

tangent!!! apsal kau susah sgt rr??

ari nie gua exam subjek lk.. soklan dye leyh tahan r derrr.. ad 8 soklan.. tpi 1 soklan tue membuatkan gua fenin.. soklan yg gua mmg dri dlu lagi xleyh buat iaitu soklan yg b'kaitan ngan tangent.. buat bulat2, parabola ngan elips boley r.. kalo msuk bab tangent.. blank!! gua tarak taw na buat camne.. http://matcuoi.comsob3.. apsal la ko susah sgt na msuk lam kepale hotak gua r tangent?? http://www.emocutez.comwaaaaa.. adoyaii.. agak2 brape la markah gua leyh?? tpi soklan yg laen alhamdulillah.. so far so good.. although at the 1st.. gua blank.. tpi Allah mempermudahkan urusan gua jgk.. Tuhan Maha Mengetahui.. trime kasih ya Allah.. bile kite igt Dia.. Dia pon akan igt kite.. kan?? (:





12 comments:

KAMIHIDUP said...

oh cik gebu, lama2 nanti dapatlah paham tangent to, KAMI doakan ye. ALLAH xpernah lupakan kita, kita je yg lupakanNYA. :)

cikpuanyuz said...

biasela tu....samela kite dulu....dah habis skolah,blaja balik benda tu kat U,baru faham....mase tu baru fikir "kenape dulu aku xbley buat?" ...

that's a learning process :)

syahassan said...

-kamihidup-
trime kasih ye KAMI.. a'a.. btol2.. kite je yg slalu lalai.. (:

syahassan said...

-cik yuz-
slalunye cam tue la.. sbb smkin hari smkin mtg kite punyer fikiran.. tpi na paham ssuatu tue memakan mse gak la.. (:

Elyana Aziz said...

biasala tu dik..mula2 memg susah,lama2 nnti faham laa..
kalau tangent,yg penting kena betol2 kuasai bab differentation..=p

fLy_AwAy said...

ini tengent engineering drawing kn ? ahhaaha,bese la pompuan. luaskan lagi
imiginasi anda yep .hehehe :P

syahassan said...

-elyana-
mmg ssh la na pham.. insyaAllah nnti leyh paham.. ohh.. akak mksd kan tangent addmath eyh?? yg tue pon sy kureng gakk.. tpi sbjk lk lgi kureng.. hihi

syahassan said...

-zairul-
kutuk kite eah?? hihi xckup luas ag eahh imaginasi ku?? aiyokk.. -.-

Raji and Yeen said...

hahaha ak suka bab tangent owh ;D
stiap kali soalan LK ak msti excited nk tgk bntuk tangent der cmner..
kalau kau hafal sume concept yg ad dlm tangent
confirm kau jdi suka ;P

syahassan said...

-moja moja raji-
aq da hafal lah weh.. tpi still ag blurr.. waaaaaa.. kalo blh aq na jdi cam kau.. suka tangent.. sob3

Unknown said...

kitra tag awk..hahahaha

http://getmedean.blogspot.com/2011/03/tag-from-cik-fika.html

syahassan said...

-cik aish-
ok.. tenkiuu cik aish.. (:

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...