Tuesday, March 8, 2011

Pasir Mas ‘kilang’ jelitawan?? termasuk gua kah??

citer sal pasir mas 'kilang' jelitawan neh da lame dihebohkan.. dan.. dan...dan....... ape ke kaitannya citer tue ngan gua?? opkos la b'kaitan sbb gua asal from golden sand.. (ckp omputih skit.. ore klate pon maju dh loni.. leyh speaking uuu.. ;0) ehem3.. jap.. nak pk jap.. 'gua nie termasuk gak ke lam kategori jelitawan?? ke t'masuk lam kategori kegebuan??' .. hek3.. di sni gua na petik sedikit dri artikel metro..

"sebut saja nama daerah Pasir Mas, Kelantan, pasti ramai mengaitkannya sebagai ‘kilang’ gadis cantik hingga sering diburu oleh pemuda tempatan mahupun luar Kelantan untuk dijadikan calon isteri."

apakah benar?? jadi gua ini diburu la?? (keperasanan melanda..wink2*).. dan dua lagi petikan dri artikel metro tue jgk yg membuatkn gua terase..

"Paling ketara, gadis Pasir Mas memiliki wajah Melayu yang mampu menggoda lelaki tanpa perlu disolek. Selain itu kulit mereka, terutama di tangan, kelihatan lembut dan gebu seperti bayi."

"Namun, paling menarik ialah keunikan mata gadis Pasir Mas. Mereka dikatakan memiliki mata menawan iaitu berwarna coklat kebiruan dan kelabu, lengkap dengan alis mata dan kening hitam serta tebal, seolah-olah memakai celak."

walawehh.. terasa gua weh.. gebu??!! u see!! mmg xslh la gua memilih name cik gebu nieh.. mmg sinonim r ngan gua.. har har har.. and and and.. gua mampu menggoda lelaki?? haha.. mmg lawak la part yg nie.. dan kalo yg kening hitam serta tebal tue mmg tersgt la gua terase sbbnye kening gua mmg hitam dan lebat.. hehe.. jadi gua nie unik la?? hak3.. (skali ag gua prasan.. kih3)

persoalan: tergodakah kamo?? har har har .. (msti korang ckp.. xtergoda pon..kan?? hihi)

nota kuku : esok exam lkj.. hope leyh buat ..sng je kot.. hek3 (ckp bsr punyer budakk.. lempang kang!!)



26 comments:

Nier Zecter said...

betul ke? haha
nk cari awek golden sandlah hehe :P

syana mizwateva said...

ore psr mas mmg comel2...hehe...x d nafikan la dear...

fLy_AwAy said...

ahaha,, nak ngorat tuan punye blog ni boley tak ? hehehe :P

Miya said...

pasey mah hebakk..!! banggo beta haha :D

tetibe je dialek kelantan :D

syahassan said...

-nier zecter-
btol lah kot.. haha.. cri jgn xcri.. ;p

syahassan said...

-syana-
ye ke?? wahh.. trse neh.. hak3 tenkiu2.. har har har :)

syahassan said...

-zairul-
haha.. no komen.. kah3

syahassan said...

-miya-
hom.. me2 dh.. pasir mah hebakk yak jamey dolu ag.. ko rano?? hak3

Mr.J said...

semuanya sama je...

tapi yg cantik awek matsaleeh jejejejehehehe

Regards,
Mr J
www.pengeRindu.com

syahassan said...

-mr.j-
walawehh.. awek melayu ag cntik kot.. ngee~~

kay_are said...

em.. ehem ehem.. cik gebu single lagi x?? =P

syahassan said...

-kay_are-
uishh .. sush tol sokln tue.. jwpnnye..tett.. cik gebu sndri tarak taw.. kih3..

persoaln >> single kah daku?? har har har

MiZ Rayy said...

ptot la aku mcm tergoda ja ngan ko... hahahahaaaa...

syahassan said...

-miz rayy-
ko jgn weii.. kang xpepasal org igt ko tue lesbi.. naya ko.. haha

fLy_AwAy said...

hahaha, comment la sket. hee ~ :P

syahassan said...

-zairul-
hihi ok2.. sy komen.. ermm ngorat r kalo boley.. hak3

Raji and Yeen said...

hahaha untung ah dapat org klate nih ;P

syahassan said...

-moja moja raji-
haha.. kalo ko rse untg.. ko cri r org klate.. terbaikk wokk.. haha

wahida said...

ko x tgk lagi awek dr Sabak Bernam, berdarah jawa tapi cun wooo...ahaks!!

syahassan said...

-wahida-
akak r tueee... haha

Raji and Yeen said...

hahaha ak dah lme ad org klate ;P
best dh la kwen pun free kan?
hak2 planning awal2

Encik Shino said...

setuju!! awek pasir memang comel2 :P hehe

tengok entri tahun 2008 saya :

http://www.encikshino.com/2008/06/gadis-tersohor-serata-malaysia.html

jibangyeon said...

kak sya, nak mitok share entry ni kat fb buleh kak sya??? (:

syahassan said...

-moja moja raji-
hahaha.. kantoiii wehh ko 'gewe' ngan dak klate.. terbaekk r ko raji.. 6t kawen jgn lupe jmput aq ohh.. hak3

syahassan said...

-encik shino-
hehe.. malu2.. *blushing2.. kih3

syahassan said...

-yunie-
sile2.. (:

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...