Wednesday, March 9, 2011

kawen??? jeng jeng jeng..

sesape yg blom lagi kawen.. korang pernh x terpk sal kawen?? opkos r pernah kan?? tipu r kalo tak pernah.. (gua xpernah pk weii.. *ok fine.. gua tipu..) .. kalu gua kawen kan.. mcm mne la gamaknye rupa gua mse hari bahagia itu?? terlebih gebu ka?? kureng gebu ka?? atau sprti lisa surihani.. opss.. da lebih nie.. hehe.. dan. dann.. dannn.. persoalan yg plg pntg.. siapakah yg menjadi suami gua??!! jeng jeng jeng!! hensem kah beliau sprti Fizow Omar?? comelkah beliau sprti Kim Bum?? xhensemkah beliau sprti errr..tett?? ok2.. kat sni gua na bilang kalo rupe paras xpntg.. yg pntg yg kat dlm tue.. yess.. hati.. hati tue yg pntg.. gua na suami gua syg gua.. menatang gua bgai minyak yg full.. syg gua sgt2.. caring sal gua.. melengkapi hidup antra satu same laen.. ohh.. alangkah bahagianya hidup gua.. tpi kalo hensem tpi hati cam natang animal wat pe.. ntah2 nnti kawen xpepasal dpt tapak kasut free2 kat perot atau bekas tapak tgn kat muke?? xke naya?? ok.. kite ttp kess yg tue.. next.. brape org ank gua?? aishh.. yg ini sush na kasi taw.. kalo boleh gua na anak 5 atau 6.. tpi rezeki Allah yg bgi kan.. gua redo je dpt brape pon.. ngeh3.. apakah comel anak gua?? owhh.. opkos.. like mother like children.. eyh2.. ade eyhh peribhse cam tue?? lantak r.. jap2.. korang msti pk.. gataii tol dak neh.. do i care meyh?? ;p


nota mata hati : mood kawen tetibe menyerap masuk lam diri gua.. aiyokk.. ape na jdi ngan gua?? kecik2 da pndai pk sal kawen.. haisyyy.. *gua pk je kot.. bkn na kawen skunk kot..




24 comments:

KAMIHIDUP said...

ngenyam la to, heeee. :)

syahassan said...

-kamihidup-
haha.. napa?? xboley ka cheq na mengenyam skali skalo?? hak3

Raji and Yeen said...

hahaha tah weh
berangan ah kau nih ;D
xpe xsalah berharap
semoga kau dpt suami idaman kau
amin

syahassan said...

-moja moja raji-
aq berangan skali skale je kot.. haha.. moga2 jdi kenyataan.. aminn.. ;p

Jo Qusary said...

salam stylo. memang tak penah terpikir nak kawen... serius. mungkin sebab environment rumah aku sejak kecil.

syahassan said...

-jo qusary-
salam.. aiyokk.. bia btol der.. xkn la xde psg angan2 na kawen kot.. ;p

Jo Qusary said...

heh, memang takde...

syahassan said...

-jo qusary-
uishh.. kene pk gak bnde2 neh.. tpi kalo blom msenye ag.. xyah lagi r kot.. ;p

jibangyeon said...

x bace penuh pun entry kak sya. cume nampak masa bukak d/b td. haha. nak bagitau je. [gatal tangan nak bagitau jugak] yuni suka sangat pikir nak kahwin tiap2 hari. ahahahah

Nurnarnia Cassem said...

alamak. i minat Kim Bum. kalau boleh nak dia jadi husband i. aiseyyyyyyyy T_T berangan je lebih ;p

Lea Isnawi said...

amboi2....so, bila agaknya nak kawen ni?
hehe

combi said...

terpikir . tapi nak buat camne .. blaja dlu ... hehee

wawa meiko said...

Haha . Sokong komen 1st sekali :P

dasat jugek ek, anak sampai 5-6 orang . subur tuh :P muehehe ~

MizRayy said...

amboi2... ko nie... xpa.. kawen awal elak maksiat... heheee.. jom arr kta lwn spa kawen dlu... wuahahaa...

syahassan said...

-yunie-
haha.. pk sal kawen nga sapo tuh?? haha

syahassan said...

-nurnarnia-
haha.. i pon mnat gak.. comeyll seyhh.. wink2* :P

syahassan said...

-lea-
erkk.. kawen?? bile?? bile da jodoh smpai.. tpi kalo boleyh 8 tawn ag.. maka terkawen la cik gebu.. *gatai hihi

syahassan said...

-combi-
tue la psl.. kene blajo dolu.. pastu bru pk sal kawen.. hek3

syahassan said...

-wawa-
hahaha.. insyaAllah lah leyh dpt 5 6 org ank.. hihi.. rezeki Tuhan yg bgi.. dpt berape pon xkesah.. (:

syahassan said...

-miz rayy-
haha.. kompem2 la ko yg kawen dolu.. har har har

wahida said...

kawen best wooo....boleh gesel2 depan tv setiap mlm...

syahassan said...

-wahida-
hahaha.. agak2 r.. bhye oo komen uu.. 18sx.. kah3

kay_are said...

ok.. cepat2 cari calon.. pastu kepak kepung.. =P

syahassan said...

-kay_are-
haha.. lmbt ag kot na kawen.. hihi

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...