Tuesday, March 15, 2011

selamat pengantin baru.. gua bile lagi??

gua insyaAllah 8 tawn dri skunk.. hihi ntah2 awl lagi dari tue.. hihi hari nie.. skali lagi gua p kenduri sepupu gua.. kali nie majlis menyambut menantu lak.. gua jrg2 kot ikot mak gua p majlis kenduri kendara saudara mara gua.. tpi kali nie gua tergerak aty na pegi.. semalam keciwa kot sbb xsmpat na amek gambo ngan pengantin.. hari nie gua ad chance na amek gambo ngan pengantin.. har har har..(gelakkk org sewell)




gua nmpak chubby la.. its mean gua gemookk kah?? aaaa.. tidakk!!

majlis menyambut menantu neyh dibuat kat dewan majlis daerah.. 1st time kot gua p kenduri yg buat kat dewan.. tpi gua leyh ckp r kalo kenduri yg wat kat umah lagi meriah kot.. kat umah gua nie da 3 kali kot kenduri kawen dibuat.. tawn nie insyaAllah kenduri kawen dibuat plak kat umah gua.. sape yg kawen?? guakah?? ohh mstilah tdakk.. ermm biarlah rahsia.. hihihi


pengantin pompuan tue adalah sepupu gua.. tahniah ye kak tie.. selamat pengantin baru.. moga2 kekal hgga ke akhir hayat..aminn..


nota makan :


kempunan na mkn kek marble.. naseb la dpt kek nie xd.. kek neyh rse dye cam marble.. cume dye buh hazel nut je kat ats tue.. yummy2..



18 comments:

KAMIHIDUP said...

dah asyk entri kahwin je, cik gebu dah nk smpai masa kot, heee. :)

sarah mohamad said...

tak lama lagi ler tuu cik gebu :)
hihi

fLy_AwAy said...

ehem ehem,nk mai msuk pinang kire boley la ni ea ? ahahaha :P

syahassan said...

-kamihidup-
hahaha... uishhh.. xleyh2.. spm pon xlps ag..hak3

syahassan said...

-sarah-
haha.. xlame lagi tue ad lam 7 tawn lagi kot.. kah3

syahassan said...

-zairul-
har har har.. terbaekk r komeng anda... na mai msuk pinang ye?? tggu la 7-8 tawn lagi.. har har har

akmal said...

kek tu nampak mcm sedap jer...hehe

Phantom said...

Selamat pengantin baru kepada mereka

kita lagi 10 tahun kot,kot.Hehe

syahassan said...

-akmal-
mmg sodapp.. tpi ad stu je kot.. T_T

syahassan said...

-oreo-
trime kasih = tlg jwb bgi pihak pngntin..hihi

10 tawn lagi?? wow.. nnti kawen jgn lupe jmput ea..hihi

Santan Berlada said...

x lame lg la tu... =P

syahassan said...

-shamsuddin amin-
haha.. woit2.. apsal sume ckp xlme lagi neyh?? kang kawen sggh bru la sume ternganga.. hak3

Raji and Yeen said...

kau pendek sgt
tnggu tinggi skit baru boleh kawen ok?
hak2

wahida said...

ko kawen je lah ngan adik aku...dia hemsem tau!!

syahassan said...

-moja moja raji-
hahaha.. nnti la aq mkn calci yummm byk2 ye.. hihi

syahassan said...

-wahida-
hahaha... sy bkn na kawen skunk kot!!..hihi

kay_are said...

ye ye je 8 tahun g.. ntah2 hujung tahun ni dah sampai seru.. ape pun, kalau dah sampai.. jangan lupe member blog gak nak makan nasi minyak free =P

syahassan said...

-kay_are-
haha.. oit2.. jgn la.. tamo tawn nie.. mude sgt kot.. hihi.. insyaAllah cik gebu jmput ye.. :P

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...