Monday, March 14, 2011

gua jadi arnab?? -.-''

assalamualaikum u olsss.. gua bru je blik kenduri kawen sepupu gua... erkkk.. *opss sori.. sendawe jap.. konyanggg perot eden.. gulai besttt sgt.. hihi .. da lame kot gua xjamah gulai.. hehe alhamdulillah.. da kawen suda sepupu gua.. moga2 kekal hgga ke akhir hayat.. aminnn..skunk neh musim cuti kan?? opkos ramai yg plih na m'akhiri zaman bujang.. ishkk.. jeles plak gua tgk diorg.. aura kawen tue cam semakin terserappp ke dlm diri gua.. opssss.. *gataiii.. ok.. tutup cerita sal kawen.. kang xpepasal gua p mintak kat mak gua yg gua na kawen.. xke giler?? ok2.. atceli lam awl bulan 2 ari tue.. gua rase mate gua laen macam.. cam senak2 gitu... kepala gua pon fenin2.. stiap hari kot gua rase cam tue.. mula2 gua ngadu kat kwn gua.. dye ckp maybe gua rabun silau.. gua ta percaye.. xkan r gua rabun.. then gua ngadu r kat mak gua.. *biase la.. ank bongsu.. ape2 hal.. msti ngadu kat makk ..hihi.. agipon gua sorang je kot yg ad kat umah.. then makk gua ckp kalo kemungkinan gua rabun.. bukan rabun dekat or jauh.. tpi rabun silau gakk... walaweh.. mean gua kene pkai spek r.. owhh.. tidakkkkK!!! gua tidakk mahu!!! kalo gua pkai spek.. errkk.. mawnye gua yg sengal jadi nerd.. owh2... no2.. tidakk mungkin.. then lepas tue gua rase tiap2 ary gua makan carrot kot.. dolu2 akak gua pon rabun gak.. tapi doktor sarankan dye makan carrot.. alhamdulillah.. dye da xrabun.. gua pon rse lps makan carrot.. rase mate gua xde la sesenak dolu.. kepala pon xfenin2 lagi.. tapi skunk neyh tetibe mate jadi senak cam dolu.. ohh tidakkk!!!.. gua xmow kot pkai spek.. contact lens lagi la xmow.. kalo xpndai jaga.. mawnye mate jdi buta.. uishh.. nmpakknye gua terpakse la jdi arnab.. mkn carrot.. sob3.. *eyh2.. arnab?? terigt kat bunny raji.. hihi .. comey je kau eyhh..bukan tuan dye yg comey.. tpi arnab tue yg comey.. har har har



p/s : rase na makan colek buah la pulak.. buah mangga putik ngan kedondong pon da byk berbuah kat pohon depan umah gua.. yummy.. * msty korang jeless an?? har har har


10 comments:

Puan Kutu said...

uii sedap tu buahmanggan kedondong.memang jeles nie!haha

Raji and Yeen said...

oh aku Rajin makan carrot ptut lah mata aku mcm laser ;D
Bunny Raji =.=

oh pakai spect ok apa
seksi org ckp.. hahaha

FurBall said...

whats up doc???jejeje..nasib lah..sape suh suka sgt ngadap lappy nih.alamak..lapar lah plak malam2 nih..kena g mbik carrot nih..ahahaha

MiZ Rayy said...

aku pon nk mkn carrot gak la.. aku pon rabun... bosan pkai spek sbb nmpk lg tua dri usia... wuaaaa.. ksian kt aku kn.. senasib la kitaa...

KAMIHIDUP said...

oh, KAMI pun xsuka pakai spek, rimas2. :)

syahassan said...

-puan kutu-
hahaha.. lupe plak na ckp.. sile jgn jeles..hihi

syahassan said...

-bunny raji-
hah? ad ke mate cam laser.. bedooh je kau neh.. haha

what??!!! cekci?? owh man.. no2.. xcekci pon weyhh.. hihi

syahassan said...

-furball-
haha.. ntah la.. trase cam xleyh b'renggang ngan pc.. cam hubby lak pc neyh.. haha.. *memandai je..

cesss.. perli la tue.. ;p

syahassan said...

-miz rayy-
a'a.. senasib la kite.. sob3.. muke aq bkn sesuai pon pkai spek.. so ayohlah same2 kite mkn carrot ye.. bio jdi cam arnab.. hihi

syahassan said...

-kamihidup-
same r.. mmg merimaskan..

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...