Wednesday, March 16, 2011

gua budakk kecikk.. ngee~~

gua kecikk?? tak2.. jgn slh paham weii.. atceli smlm gua terbace kat belog asphaq hensem psl zamang kanak2 dye.. terigt pulok kat zamang kanak2 gua.. (apsal lak gua pkai loghat ganunggg neyh.. xpe2.. abaikan.. ) byk kot kenangang2 mnis mse gua kecik2 dolu.. kat umah gua.. ad halamang.. halamang umah gua neh luas la jgk.. bsr dye lebeyh krg gelanggang futsal la.. umah gua nie ad pagar.. *ceyhh..cam xleyh blah je ayt gua..bajet cam omah gua je yg ad pagar.. bkn ape.. umah2 jiran gua kbyknnye xde pagar.. dolu2 kang.. mse gua kecik2.. mak gua mmg tegas.. kalo gua na p maen kat umah jiran.. msti makk gua xkasi punyer.. sedeyyhh ohh.. tpi kesedihan gua terubt kot sbb ptg2 msti jiran2 gua dtg rmai2 kat umah gua maen same2.. yg bdk besaq2 maen ngan budak staraf diorg.. mean maen ngan yg same umo ngan diorg la.. kalo yg kecikk cam gua?? mstilah maen yg same kecikk gak.. bestt weyhh.. mmg riuh rndh r ptg2 kat umah gua.. mmg sihat la bdn gua dolu2..*skunk neyh xsehat la?? mcm2 kot gua maen.. maen nusuk2..(*ini loghat kelantan.. kalo bhse standard nye permainan hide and seek la.. tpi kalo yg gua bce lam belog ashpaq.. dye pggl cilokk menyorok..)bola baling la.. bola bayang la.. bola gila bayang la.. *ok yang ini tipu.. atceli keadaan nie mmg mengeratkn hubungan la.. tpi itu semua dulu.. skunk nie sume da besaq2.. sume malu nak tego2.. ok2.. gua paham.. tpi luckily jiran sebelah omah gua xmalu na tego gua.. kitorg still contact kot.. tue pon kitorg mule tego balik melalui fs.. *dolu2 fs la yg femes.. skunk fb.. alhamdulillah.. skunk neh kalo ad pape.. mmg contact ikot fon tros.. ape na malu.. jiran je weyhh.. bkn pakwe kot..

nota kuku berinai : rndu kot na makan aiskrim kacang merah.. dolu2 20 sen stu je kot.. skunk neyh.. kebommm kebomm kebaboww naek singgit satu..


gua chow lu.. chow bedahhh!!





16 comments:

KAMIHIDUP said...

masa kecik2 dulu siap main kawen2, tp dal besar jumpa malu, merah2 pipi, heee. :)

Puan Kutu said...

bes mengimbau zamankanak2..

fLy_AwAy said...

bakal suami tu org ganu kot,sbb tu ckap ade loghat ganu. ahahaha :P

Nadhirah AR said...

saya pun selalu gak main semua tu time kecik2 , tambah dgn selipar tujuh and toi . haha . duk bandar dah jadi macam kat kampun lak :)

syahassan said...

-kami-
hahaha.. oh2.. lupe daaa.. maen kawen2 la yg plg bestt.. *blh plak cik gebu lupe.. hihi

syahassan said...

-puan kutu-
mmg best.. dolu2 kejenye maen.. maen.. dan maen.. :)

syahassan said...

-zairul-
hahaha.. sapekah bakal suamiku itu?? hihihi

syahassan said...

-nadhirah-
haha.. bndr pon kdg2 mengalahkn kg.. permainan kat kg mmg akan menular la kat bndr.. zamang kecik2 la zmn plg bst skali.. kan?? :)

Unknown said...

kecik2 aku nerd..dok dalam bilik jaa. hahahaha

syahassan said...

-nub-
biaq betoii nub.. xcaya eyhh kau nerd.. duk terperap lam bilik plk tue.. hahaha

FurBall said...

main nusuk2..ahahaha..kelakar tol..jejeje...dulu rumah aku kat Kuching besar gak halaman..siap ada court basketball lg...budak2 satu perumahan dtg men petang2..jejeje..men beskal lah kat halaman tuh..jejeje..sbb nya..mak kita jenis yg sama..

lolitasinta polkapolkie said...

ngee . taw ta pee !
loli da la ske eskem uhh !
jp ag da nek harge kowt !
dlu singgit let pat lime aw !!
huh

syahassan said...

-furball-
haha.. best ape pggl nusuk2.. unikk tuee.. hihi best kan maen rmai2.. hoho

persoalan : mak jns yg sme?? mksd kau?? hihi

syahassan said...

-lolitasinta-
betoi2.. cik gebu pon suke gakk.. kalo dulu murah.. so ape ag.. bantai 2 3 4 btg eskrem kot.. skunk neyh da mahal.. sbulan skali bru mkn kot.. errkk.. T_T

Raji and Yeen said...

main nyorok2 tuh permainan wajib ak main dlu2 kat mana sahaja ak berada =.=

kay_are said...

men nusuk2 ?? bahase apekah itu? tu macam nak men tikam2 gune pisau je.. tikam = tusuk.. jadi jangan amalkan ye.. =P aiskrim kacang merah x best, melo gak sedap. ^^

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...