Friday, March 4, 2011

gua rindu setengah mati sama lu!!

aku rindu setengah mati kpdmu~~~ sggh ku ingin kau tahu aku rindu setengah matiii~~ .. perghh memang layan r gua dgr lagu neh.. jiwang siot derr.. mmg best sgt lagu neh.. mule2 gua dgr lagu nie from sinetron Kejora & Bintang.. citer dye pon best gak.. mule2 gua tgk dye punye iklan cam xbest.. tpi sbb satu ary tue gua boring.. so gua pon tgk lah.. sampai la skunk.. tepat 6.30 ptg msti guaa da terpacak dpn tv. tgk citer neh.. berbalik kpd lagu tue.. aisyhh.. mendalam giler mksd dye.. mmg ngam ngan gua punyer jiwa raga bakul.. jom layan lagu neh..



klik kalo na dgr..

RINDU SETENGAH MATI
BY D'MASIV



Aku ingin engkau ada disini
menemaniku saat sepi
menemaniku saat gundah

berat hidup ini tanpa dirimu
ku hanya mencintai kamu
ku hanya memiliki kamu

Reff:
aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu setengah mati

meski tlah lama kita tak bertemu
ku slalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu

aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
ku tak bisa hidup tanpamu
aku rindu…

nota kuku kaki : kompem korang jiwang layan lgu nie an?? har har har gua da agak dah.. erm.. mlm nie misi membuat kuih kundas.. korang taw x kuih kundas tue ape?? xtaw?? google aja dong.. ~~ chow bedah!!


7 comments:

KAMIHIDUP said...

boleh tahan.

syahassan said...

-KAMIHIDUP-
mmg blh tahan.. layan~~

FurBall said...

wah...kejora dan bintang..dalam cte tuh kalu part terkejut sume sama jew...mata terbeliak mulut ternganga..ahahha

syahassan said...

-furball-
a'a.. ekspresi diorg mendatar..same.. haha.. prasan gak eahh.. kih3..

Unknown said...

yeee..suka lagu ni!! lagi satu lgu dmasive..merindukanmu..layaannn..hehe

syahassan said...

-cik aish-
sume lagu dmasiv gua layann~~

Trent Riley said...

Lovely blog you havee here

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...