Friday, March 4, 2011

blekbeyi vs aipon??



vs




skunk neh.. henpon yg tgh meletop boom boom kebabo ialah blekbeyi & aipon.. gua suke dua2 kot.. mmg mantopp r.. gua punyer akak gune aipon.. makk aii.. mse gua pgang yg dye punyer.. perghh terketar2 tgn gua babe.. cam xcaye.. itu bru yg akak gua munyer.. kalo aipon tue menjdi hak milik kekal gua?? xke meloncat2 gua cam babun kat zoo.. kalo blekbeyi gua xpenah belai manja pegang lagik.. tapi ad nawaitu na pegang.. bkn stakat na pegang tpi na beli..hihi (perasann xsuda2) gua ad cita2 la na beli blekbeyi or aipon.. tpi gua rse 10 tawn kmudian bru tercapai..kih3.. antara dua henpon neh.. mne yg menjdi pujaan hati korang?? blekbeyi or aipon??


nota jari kaki : hari nie gua na buat kuih.. kuih ape?? gua tataw.. bedallllah kuih pape pon.. asalkan msuk prot.. konyang then tido.. ngehehe


23 comments:

KAMIHIDUP said...

dua2 baik hp to, buat kuih kaswi, sedap!!!!

Raji and Yeen said...

pergh aku pgg 3310 pun terketar2 owh
lom lgi pgg iphone ker blackberry
hahaha

syahassan said...

-kamihidup-
kuih kaswi?? a'a eak.. best gak kuih nie.. :)

syahassan said...

-moja moja raji-
har har har.. pgg 3310 pon terketar2?? terketar2 sbb na bling kat anak ayam ke weii??haha

Unknown said...

aipon,aipon. harhar

syahassan said...

-nub-
gua tepk bnde yg sme gak.. :p

huzai said...

ska aip0n!bila ntah nak bleh b0li.. :D

syahassan said...

-huzai-
sme la.. tgk2 smpai tua berjggut bru dpt.. haha

Yaya said...

Nak aiponnnnnnn :) mantopppp

syahassan said...

-yaya-
gua pon na gak.. har har .. mmg mantop.. elegen gitu..auw2..

Unknown said...

dop rok aipong..tkleh maen mesej tiko nok drift

Raden said...

bestnye...nset aku nie da cm hape ntah. nk mtk boipren belikn baru..kesian. maseh student.

(da keje siap la..)

nset ku...oooo...nset ku

NUNU EERA said...

kite ngidam iPhone tu..

fyna ahmad said...

dua2 tue besh yunk...






jom singgah n follow2 belog saya...
http://inibelogfyna.blogspot.com/

syahassan said...

-jiji yu-
aloss.. dea ko nopt wat 2 karo dle so mso?? xrok g2 boh.. aha

syahassan said...

-amira-
aq nie pon ngah mnggu mse tuk tuko henpon.. tpi kene tggu lam mse sthun lagi kot.. sadis!! T_T

syahassan said...

-nunu-
gua pon ngidam gak.. dua2 skali gua ngidam.. (tamak bagai) :p

syahassan said...

-fyna-
btol2.. andai ku dpt.. aisyhh!!

Lea Isnawi said...

buat kuih buah melaka...antar sini sikit..hehe

syahassan said...

-lea-
kuih buah melaka?? wow.. yg nie pon sodap.. aisyhh.. fenin pk na wat mne.. adoyaii..

diarisatuhari said...

aifon!

syahassan said...

-hafiz-
sume plih aifon.. hurmm (:

AzarNadhirah said...

waa best nye.
adik aza gune BB
abang gune iphone
tp aza prefer android :)

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...