Friday, March 4, 2011

Contest Cik Beba : Mimik Muka Minta Lempang .. Ad Bran??

uishh.. da lame kot gua xjoin mne2 contest.. almaklum lah.. gua bz dowh.. tpi an.. mse gua tgh usha2 balak hensem belog2 korang2 sume.. gua terjumpe this contest..


woah.. ganas owhh.. minta pelempang?? ad bran kah anda??

perghh.. mantopp r nme contest neh.. terbaekk!! mimik muka minta lempang..mmg menarik gua tuk sertai this contest la.. tpi b4 that.. gua kasi taw care2 korang na join..


korang follow blog cik beba
korang kene copy paste banner kat atas tue bersertakn link lam blog korang..
letakkan gambo korang then citer sal gambo korang yg gebu hodoh tue ptut menang sbb ape..keh3
tag 3 org member korang



ok.. skunk neh gua na mempertaruhkan gambo gua yg kempunan pelempang..


minta pelempang boley?? http://matcuoi.com

gua rase gambo gua mmg da ckup syarat tuk mintak pelempang.. kegedikan muke gua terserlah ktike nie .. sape2 je tgkk.. kompem geram na kasi penampor.. dgn mulot memuncong cam itik mmg ptot korg rse nak lmpang.. na tampo.. tampo la.. do i care meyh?? lu lempang gua.. gua lempang lu blik.. har har har

and and.. mangsa pelempang gua ialah.. jeng jeng jeng



17 comments:

KAMIHIDUP said...

hahahaha, ni mmg betul2 mintak, hahahahaha. :)

misz rai da h0t's garl ! said...

asenye cm btol2 mnx plmpang ! ngee ! mntapp gmbr cik gebu !

Unknown said...

wakakak..best gile contest ni..tapi saya lak jd mangsa pelempang kan..ahaha..ades kelaka..ok ok..tangs tag..akan ku cuba mintak pelempang dr sesapa.haha

syahassan said...

-kamihidup-
haha.. na kasi ka?? hihi

syahassan said...

-misz rai-
haha.. gmbo gedix sgt.. hak3..btw tocey2.. (:

syahassan said...

-cik aish-
mmg best.. i tertarik uu.. cri la sesape yg leyh bgi penampo.. hua3 join ea.. (:

nurun said...

cik gebu, gebu tang mane?

Anonymous said...

hai cik gebu..harhar..pic kamu mmg buat beba gelak..btw tq dear join contest.

syahassan said...

-nurun-
gebu tang mno?? skunk neh xgebu ag.. otw na jdi gebu.. hak3

syahassan said...

-cik beba-
haha.. cik beba xmow kasi pelempang skali ke?? hek3

syahassan said...

-ain jia-
mmg best.. join la.. :)

fLy_AwAy said...

ni mintak lempang ke mintak penyepak ni ? haha :P

Puan Kutu said...

wah..gud luck!

syahassan said...

-zairul-
dua2.. penyepak tue bonus.. hak3

syahassan said...

-puan kutu-
tenkss dear.. meyh la join skaki.. (:

Raji and Yeen said...

nak sepak kau boleh?
hahaha

syahassan said...

-moja moja raji-
sepak lah.. aq xkesah.. kau sepak aq.. aq sepak kau blik.. har har har

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...