Friday, March 11, 2011

gua menari?? biaq betoii..

dolu2 kan.. lam standard 4 kot.. gua pernah blajar menari owhh.. tapi tarian gua keras semacam.. ye la.. gua bknnye lembut + lemah gemalai.. mmg kawan gua yg menari skali ngan gua pon tego apsal gua punyer tarian keras semacam.. hihi.. malu kot org tego.. tpi biase la.. bile kite na belajar sesuatu.. msti la kene trime pndgn org kan.. ok2.. gua pon try la melembutkan anggota bdn gua.. dan gua terpilih tuk menjadi penari although tarian gua still lagi ad ciri2 jantan.. *cam la gua neyh jantan.. hahaha.. apepon.. mse perfomance tue.. gua agak cuak la.. 1st time babe gua menari depan org rmai.. tpi biase la.. gua berlagak cool.. naseb xjatuh.. hihi.. tpi ye lah.. da mmg asalnye tarian gua keras.. so mse perfomance tue.. mmg tarian gua keras la.. tpi gua buat dunno je.. yg bestnye kumpulan gua 2x buat perfomance.. hihi so mse yg kedua tue.. bdan gua da jdi sedikit lembut.. kire yg 1st xd tue cam warming up gua munyer badan r.. best kot time tue.. tpi itu la da 1st dan da last gua menari.. xsggp gua na menari lagi.. sbb badan gua xleyh segemalai cikgu jasmine.. hehe.. kalo leyh segemalai tue.. adakah gua akan menari?? rsenye x kot tpi jadi guru senam aerobik.. hahaha


p/s : esok.. seharian gua xleyh on9 sbb esok gua ad majlis ilmu.. mlm nnti bru gua leyh on9.. sesape yg follow gua.. gua akan follow korang blik nnti mlm ea.. ok gua chow lu.. ;p

*ngah layan citer di sini ade hantu.. besttt kott.. ngee~~




8 comments:

SoLy SoLicious said...

menari adalah terapi.. heee

KAMIHIDUP said...

menari adalah cntk!

kay_are said...

menari?? biar betull.. camtu pasni leh r aja tarian korea ye.. =P

ieda said...

time masa remaja akak suke menari , sampai skrg suke sgt tgk org menarik selalu update dgn SYTUCD :)

syahassan said...

-soly-
leyh ilangkan stress an.. hehe

syahassan said...

-kamihidup-
ye ke?? ohh jdi cik gebu cntik la... haha *perasan xsudahh.. haha

syahassan said...

-kay_are_
haha.. tarian korea?? mawnye jdi cam trian zapin.. kah3

syahassan said...

-ieda-
menari bestt sgt.. tpi sy xsesuai kot menari.. bdn xleyh lembut.. hihi

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...