Friday, March 11, 2011

apsal tarok nme gebu?? bkn ko gebu pon..

woahh.. ayat lu.. bikin gua panas + terase aty.. sebengong2 gua.. gua pon ad prasaan gak.. rmai tnye gua.. nape tarok nme cik gebu?? gua bkn gebu pon.. ok fine.. gua tarok nme cik gebu sbb gua maw jadi gebu segebu gebunye bak lisa surihani.. tpi xde la 100 %.. then kalo org sebut nme kite byk2 kali.. itu doa nmenye.. slhkah?? xslhkan.. mslhnye.. mnusia skunk pntg tgk nme plik skit msti kutuk.. ad sstgh na bergurau.. ad sstgh mmg na kutuk giler vavi.. tpi gua leyh taw sape yg na bergurau dgn nk kutuk tue.. gua nak tnye balik..kalo gua tarok nme cik gebu nie pon.. ad gua menyusahkn hidup hampa ka?? xde kan?? gua taw sstgh org ad yg ckp *minah nie bkn cntik sgt pon.. gebu pon tak.. haiyooo.. perasan gebu ke hape..* woahh.. besttt woo ayt lu.. gua suka.. ckp la lu nk ckp apa2 pon.. do i care meyh??.. sat.. gua na berpantun..

lu kutuk lu leyh dosa.. gua xterasa..
buat habeh aiyakkk lioo hampa ja..

buat ape la na menyerabutkn dri dgn perlian org.. kite semua same je.. org kutuk kita.. org ckp kita mcm2.. buruk2kn kite.. ape ke pekdohnye diorg kutuk kiter.. leyh pahala ke?? xkan?? sbliknye leyh dosa.. gua xmow gado la sal bnde2 tue sume.. xder pekdohnye.. baek la gua study drpd duk pk2 bnde tue sume.. gua rse bkn gua sorg je yg kene.. blogger2 laen pon kene gak.. nak2 kalo yg glemer2 tue..BEN ASHAARI pon xterkecuali.. org kutuk dye sombong.. korang ckp camtue.. korang da knal dye lme sgt ke?? heran la gua.. mnusia zmn skunk pelik2..



p/s : sekadar meluahkn ape yg gua pendam.. naseb mood gua baekk.. law tak.. mmg akan terjadi la perang besar.. tpi gua xsuke kot perli2 neyh.. dpt dosa.. + org jdi menciikkk kat kite + menambahkan blngan org tuk kutuk kite..


sekian



18 comments:

wahida said...

cer ko citer sapa yg cakap kat ko mcm tu? biar aku yg hempuk2 dia..
huh!!

Miss b said...

erk

nama pon jadi hal ke

dah dah

jgn marah da.

;)

depa dengki depa x gebu. kihkih

KAMIHIDUP said...

peribliskan kata2 mereka, KAMI ari2 ckp cik gebu ni gebu, KAMI dah doakan, heee. :)

cimi said...

suke la nak letak pe pon kan kan.
ish3~

Nurnarnia Cassem said...

dia jeles dgn cik gebu nih!

dill said...

abaikan aje

Miss Dill^^

Dda Ly said...

hakhakhak...sape yg kutuk cik gebu tuu?? meh saye tlg babab! hishhh..

meh ke rumah..
~plastic surgery follow up~
keep in touch ye..♥♥♥

syahassan said...

-wahida-
sabo2.. rilex2.. bia je la diorg.. tue dosa diorg.. mls la na layan kerenah diorg tue.. buang mse je kot..

syahassan said...

-myaby-
tak mrh cume skit aty.. nme pon na dgki.. i think so jgklah kot. hihi

syahassan said...

-kamihidup-
aminnn.. sjuk aty cik gebu.. trime kasih KAMI.. cik gebu doakan smoge KAMI slalu bhgia.. aminn.. :)

syahassan said...

-cik mimi-
a'a.. btol2.. plikk la ngan org zmn lo nie.. hurmm

syahassan said...

-nurnarnia-
haha.. na jeles apekebendenye.. xde mkne diorg na jeles.. cik gebu bkn sape2 pon.. hihi

syahassan said...

-miss dill-
mmg cik gebu abaikan je.. buang mse je kot pk bnde2 nie..

syahassan said...

-dda ly-
haha.. rilex2.. biaq p la depa na ckp apa2 pon.. cik gebu xkesah.. ;p

kay_are said...

pedulikan je dorang tu.. manusie dengki memang keje dorang cari pasal je.. so lantak p mereka

FurBall said...

lu tak gebu..???ahahaha..sape lah boley men mcm tuh plak kan..suka hati lah nak letak nama ap..aku furball..maksudnya..alamak..censored sikit..ngeh3...

Nadhirah said...

sabar cik gebu...lantak la diorang...yg pnting hati u ikhlas..x gtu???

syahassan said...

-yam-
betoi2.. sabo je la.. :)

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...