Saturday, March 12, 2011

addmath susah??

hari nie sehari suntuk gua xde kat umah.. ke mane kah gua?? ohh.. gua berada di sebuah skolah agama.. *eyh.. gua skolah agama ke?? ohh mstilah tidak.. gua ke sne sbb ad majlis ilmu.. majlis ilmu ape.. ilmu hitam kah?? uisshhh hang!! mulot laser nooo.. gua cabai baru taw.. gilaa ka gua na p bljar ilmu hitam.. khurafat ooo... leyh mendtgkn syirik lagi.. atceli gua ke sane sbb gua na belajar cre sng na jwb addmath.. kirenye mjlis nie dipggl easymath la.. byaran dye kalo xsilap gua RM70.. tpi amatlah berbaloi.. bkn hari nie je.. easymath nie berlangsung selama tiga hari.. stat ngan hari nie smpai lusa.. mmg gua puas hati r.. bnde yg susah leyh jdi bnde yg simple.. bak kate pencermah tdi.. *jawab addmath smbil korek idung kot.. hihi xsenonoh kot (adk2 jgn tiru aksi ini.. amatlah berbahaya.. hahaha).. serius weyhh.. gua xpernah terpk pon cre yg mudah.. law xd mmg cepat gak la gua dpt menangkap setiap yg diajar oleh penceramah.. lam dewan tue.. bukan pelajar skolah gua je yg ad.. skolah laen pon ade gak.. kirenye sekolah di dua daerah kalo xsilap gua yg hadir lam majlis tue.. tadi pon mmg terjadi la jejak kasih sbb ramai kengkawan gua yg da lame xbertemu.. akhirnye bertemu kmbali stelah skian lame.. hehe.. berbalik kpd topik gua.. gua rse kalo sesape yg na menghadapi spm & mengambil subjek addmath.. gua syorkan baeklah korang pegi easymath neyh.. siyess xrugi weyhh.. easymath neyh dibuat di seluruh negara.. yg rse hardmath tue akan rse easymath lps korang mengikuti program neyh.. insyaALLAH korang leyh A+ punyer for addmath..



p/s : semalam gua tgk citer sini ad hantu.. hahahahaha.. bangang punyer citer.. siyess xtakot langsung.. buat gua gelak xhenti2 ad la.. har har har


uishhh.. huargghhh stakat nie je dlu kot gua leyh bebelkan.. ngantukk dowhh.. letih bangat.. maww tdow.. gua choww lu.. daaaaa~~~



chow bedahhhhhhhhhhh~~~








9 comments:

SoLy SoLicious said...

saya suke math.. tapi addmath down r..heee.. 3b je dulu2 dpat..

Aini Mz said...

huhu.best kan easymath?confirm minat admath pas ni. ^^ bljr leklok la yer

jibangyeon said...

oh. addmath! seronoknya kalau dapat jawab addmath lancar.^^ semua form 5 atau kc sya only2?

syahassan said...

-soly-
sy pon suke math.. tpi addmath susah skit la. :)

syahassan said...

-enny-
yup.. best sgt2.. haha.. meybi kot.. hehe insyaAllah.. :)

syahassan said...

-yunie-
xdop la semua.. daley 50 ore kot..

Raji and Yeen said...

owh aku dulu pun terpilih nak pergi bnder nih
bangga sat.. tapi ak lgsong xaplikasikan
sebab kebanyakan dh boleh wat gne trick kalkulator o.O

syahassan said...

-moja moja raji-
hah?? apsal kau xaplikasikan weyh?? senang giler kot kaedoh nye.. -.-''

Extreme Cleaning Rockford said...

Hi nice reading your bllog

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...