Friday, March 11, 2011

produk GARNIER?? berkesan ke??

ari nie mood gua da beransur pulih.. smlm ntah nape la gua emosional giler vavi.. ok.. fullstop.. dun ckp2 sal tue ag.. tutup kes.. ok2.. ari nie gua na review skit sal produk garnier.. sbgai org pompuan.. opkos r kite kene jge penampialan dri kan?? xkn na bgi jerawat batu tumbuh meliar kat ats muke korg kan?? gua pon same.. kalo jerawat naek sebiji pon.. gua da naek hangen.. tpi gua naek hangen lam aty je.. kat luar cool je.. xmow org nmpk.. rilex2 sudaaa.. berbalik kpd topik gua xd.. gua na review skit sal produk garnier.. dulu gua gune produk laen.. mule2 tue memuaskn la.. tpi lme kelamaan.. blackhead tumbuh.. waaaaaaaa.. gua manyakk mencikk oo kat blackhead... so pk punyer pk.. na tuko produk ke tidk?? last2 gua tnye akak ipar gua.. garnier menjdi x?? akak ipar gua ckp ok la.. then gua tnye akak gua plak.. menjdi x garnier neh?? akak gua ckp menjdi la... so gua ape ag.. tros beli produk garnier..


sume nie gua bli xcept light complete & dark spot corrector pen.. xsmpt na bli lagi.. hehe*ehsan cik google

skunk neh da 6 bulan kot gua pkai produk neh.. so far alhamdulillah.. gua berpuas hati.. bntik2 itam kdg2 tmbuh gak.. tpi gua buang dgn besi ape ntah.. yg blh buang blackhead tue.. gua tataw name bnde tue.. then.. lps buang blackhead.. gua sapu mask.. perggg.. hasil dye mmg mantopp r.. yg gua plg berpuas hati skali lps gua cube light oil control.. lam gambo tue ad light complete je kan?? yg nie gua gnti ngan light oil control.. gua pernah bce lam belog sape ntah yg kate light oil control menjdi.. alhamdulillah mmg menjdi.. jerawat kecik2 kat dahi gua da beransur hilang hari dmi hari.. gua heppy derrrrr..

p/s : mmg xslh la gua plih produk neyh.. lisa surihani *my idol pon gune produk nie gakk.. hekhekhek




19 comments:

ijam ismail said...

huhu...tahniah...
garnier..take care..
=)

syahassan said...

tenkiu2,, take cre gak.. har har har

Unknown said...

manja guna product lingkaran bawah mata die tu

http://notamanjaku.blogspot.com/2011/03/awak-nak-minta-tolong-boleh-tak.html

syahassan said...

-manja-
yg tue pon pernah try gak.. tpi gune yg akak punye.. hek3.. *save bajet.. so jrg2 je la gune.. menjdikk la kot.. ;)

SoLy SoLicious said...

mmm.. ok la tu kowt.. hee

KAMIHIDUP said...

bolehlah cik gebu jadi gebu segebu lisa, haaaa. :)

LyNn Ribena said...

agak2 kalo nka guna light oil control je ok tak?huu~

syahassan said...

-soly-
mmg ok laaa produk neyh.. ;)

syahassan said...

-kamihidup-
aminnn.. doa2kanlah ye.. haha

syahassan said...

-lynn-
rsenye ok je.. sbbnye jerawat kecik2 tue beransur hilg lps cik gebu try light oil control.. :)

fynahere said...

bestnye sesuai dengan muka! fyna tringin jugak nak try beli..tapi terbeli nutox..hehe

LyNn Ribena said...

yeke??? huu~ nnt nak TRY! ni jawat bkn stakat 1 ke 2 bijik..pn0h 1 muke..ohoho~

THANX c gebu!~,^

Nurnarnia Cassem said...

cik gebu. Nia pakai ni tau. samee la. berkesan gak! ^^. hihi

syahassan said...

-fyna-
haha.. plik tue.. blh plak terbeli.. haha

syahassan said...

-lynn-
ur welkom.. try la.. tpi kalo xmnjadikk mayb xsesuai ngan kulit kot.. ;)

syahassan said...

-nurnarnia-
berkesan kan?? like i said.. hehe

nano said...

cik gebu,,,relax je k if de prg xpuas ati,,,,cool jek,,kite xrugi per2 pon,,heheheh,,,

Unamn said...

garnier? una pakai yang untuk eyebag tu je.. mmng berkesan.. hehe .. btw una dtg n follow sini

cikmimitecik ;) said...

ohh garnier mmg best . sy dah pakai almost 3 years ^__^

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...