Wednesday, March 23, 2011

26 calon skolah gua dpt 10A??!!

assalamualaikum olsss.. da 2 3 hari kot gua xupdate entry.. bukan apew wehh.. gua xsmpat dowh.. jadual pdat sgt.. bz meyhhh.. ok2.. hari nie sprti yg u olss taw.. result spm kuar kan?? msti rmai yg cuak kan?? gua yg tgk nie pon cuak gak xd.. tawn nie.. skali lagi skolah gua mencipta sejarah apabila seorang pelajar sekolah gua mendapat straight A's.. walawehhh.. tahniah bro!! gua yang jdi pelajar junior dye pon bangga.. sape xbgga weh dpt result yg cemerlang.. pelajar tersebut jgk adalah antara 6 pelajar terbaek negeri Kelantan.. perghh.. gua tabikk double spring r.. bkn stakat itu je babe.. seramai 26 calon*kalo xsilap gua mendapat 10A.. 9A plak dlm 30 lebih la.. perghh.. mmg betul2 melakar sejarah r.. gua yang tgk xd pon rase cam wahh besttt nye kalo gua jdi diorg yang cemerlang tue.. apepon2 gua ucapkan tahniah kpd mereka yang berjaya.. tawn depan insyaAllah giliran gua plak.. hihi insyaAllah.. :P


nota kening : dari pemerhatian gua.. xpernah pon pelajar pompuan yang jadi pelajar terbaek kat skolah gua.. semuanya pelajar lelaki.. walawehh.. mmg ternyata pelajar lelaki lagi hebat dri pelajar perempuan.. cuma sesetgh tue malas je.. kan?? -.-

p/s : 3 hari gua nie xde kat umah koz gua ad kem.. so sesape yg dtg membebel kat entry gua neyh.. gua akan membebel kat entry korang balik nnti gua blik eakk.. kk.. gua chowww luu!!!! ..~~




5 comments:

Raji and Yeen said...

lepas nih giliran kau plak masuk dlm golongan straight A tuh
hohoho

Encik Shino said...

wahh hebat cikgu2.. :)

Phantom said...

Wuu terror tu

Ain Zulaikha said...

lepas ni cik gebu ya :)

Anonymous said...

gud luck ekk :) ..study hard, study smart :) ..

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...