Friday, April 1, 2011

H1N1??? BUNUH DIRI?? walawehhhhhhh!!!

yabedabeduuuuuu.. gua kembali lagi.. setelah skian lame gua menyepikan diri.. bkn ape babe.. byk bnde yg berlaku lam mggu neh.. mggu lps gua ad camping anjuran ST.JOHN... and bile blik tue.. cikgu telefon kate ade kes H1N1 kat salah sorang peserta camping tue.. walawehh.. gua cuakk oo.. mawnye xcuak.. ko giler xcuak.. H1N1 nie bukan perkara maen2.. silap ary bulan leyh mati ooo.. gua plak demam time tue.. so mama gua pon bawak la p klinik.. kene amek darah.. walawehh.. xskit kot.. sbb dah byk kali gua kene amek darah.. *naseb gua xkurus.. hihi.. alhamdulillah.. dr kate gua just demam biase.. xde pape yg seriuss.. (: .. itu bru kes H1N1.. sekembalinye gua dri camping.. booom ke baboooo.. gua dikejutkan pulak dgn kes seorang gadis nak bunuh diri kat tgkat 3 kbmall.. walawehhh.. bunuh dri lagi.. carenye terjun bangunan.. astagfirullah.. xde keje laen ke?? asyik2 bunuh dri.. hurmm kalo xsilap gua.. minah tue dikatekan ad masalah keluarga and bru lps ptus cnta.. sejauh mne kebenarannye.. wallahualam.. tapi camtue la citer yg gua dgr.. plik la gua ngan budak2 zaman skunk.. kalo ye pon stress.. mitak la petunjuk dgn Yang Maha Esa.. xde gunenye korang bunuh dri.. masuk neraka ade la.. adoii.. kbmall jgk yg kau plih.. apsal xklcc tros?? lagi bgus.. *mood geram!! memalukan kaum hawa je..



papepon.. skunk nie gua dah xleyh update cam slalu.. kene fokus for my study.. gua chow lu.. daaa... :)





4 comments:

Raji and Yeen said...

aish tu lah pasal kan
hurm bila ad masalah xnk dktkan diri dgn Allah.. sbb tu kdg2 ada rasa smpai snggup wt cmtuh
nauzubillahimin zalik

Encik Shino said...

Budak budak Sekarang tak tahan dengan masalah..sikit2 nak bunuh diri... Adoiii

fLy_AwAy said...

jgn jadi mcm budak pompuan tu ye yunk. hehe :P

aNiss :):) said...

mintak jauh ler... moge2 kite terus mendapat hidayahNYA (^,^) aminn :)

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...