Tuesday, May 20, 2014

MEMBER BLOG DAH LARI..!!

huaaaaaaaaaaaa... nangis sambil jerit *sambil guling2 tahap bola sepak..hotak kau*

oh hai uolss...assalamualaikum..

sebenaqnya gua rasa sedih doe.. ok cerita dia cenggini.. gua start berblog sekitar tahun 90an 2010 kot if im not mistaken..  anniversary blog sendiri tak hengat oii..apa daaa.. jejamang dolu-dolu gua banyak kenalan artis blogger2 tanah air.. owh ayat skema nokharomm sekitar 2010/2011 gua tersangat la hyperactive berblog.. seriously talk *angkat kening dengan gaya muka ala2 shuib sepahtu* .. selalu gak gua dok bahan member blog.. depa pon bahan gua balik.. baru la adil dan saksama rite? tapi ntah bila gua punya member blog semakin lama semakin menghilang.. sobs sobs.. depa dah hilang dari dunia blog.. woiii gua rindu hangpa la gilaa!!!! ana mardia.. penny hanani.. efa.. raji.. rayy..kamihidup..  dolu2 teringat tang masa kena kutuk kat fb dengan telefon tak berapa nak canggih.. gua dengan bala tentera penny hanani bergambung bahan org tue.. nokharommm oii boleh pulak pi tackle member gua.. hahaha even beza umo tersangat lah tak jauh mana pon.. tapi kami satu kepala oii.. dia tlg backup kan gua..harharhar kelako siott time tue..dan time tue mmg perasaan cinta terhadap dunia tersangat membuak.. but but sejak2 habis SPM dolu2... entahh lol.. semangat berblogging hilang sedikit demi sedikit yang akhirnya menggunung.. and sekarang gunung itu telah meletus sebab semangat berblogging mai balik dah oiii.. *apa dia yang gua duk merapu meraban ni* oh yee.. member gua yg still berblogging sampai skrg ain zulaikha je kot.. but jejarang je update.. seriousss.. gua rindu korang2 semua.. T.T




eh RAYY still berblog although jarang2.. tapi last seen oh silap.. bajet whatssap..  last dia berblog dah nak dekat berabadl amanya *ok ini tipu*.. dah dekat stgh tahun lol.. jap2..owh lupa dia dah kahwen. sobs gua je la yang still single mingle haktuihhh..*tisu puhlisss

oh and for my dearest AIN ZULAIKHA yang sgt comel.. SELAMAT PENGANTIN BARU .. semoga kekal hingga jannah dengan hasbengg you.. muash muash.. :hugs: sorry tak dapat hadir sebab ada kerja hari tue.. T.T *sedih oi tak dapat pergi*

gua tengok ramai yang dah menceburi alam berblogging.. welcome to the club bebeh... ntah ada ntah orang baca entri gua yang ntah pape nie.. tapi sesape yang nak berkenalan.. tinggalkan link blog anda kat bawah tue haa.. pasti gua terjah punya.. and kalo nak gua jadikan blog korang tue as my wajib terjah tetiap hari.pon no hal.. habaq noh.. sebab gua nak hidupkan balik zaman kegemilangan gua yang tak berapa nak gemilang tue.. nak cari member blog sebanyak yang mungkin.. kot2 nanti boleh buat gathering ke blog ke kita ke kan? best owhh.. boleh kenal2.. mana tahu kot2 jumpa jodoh...ok dah lari tajuk asal.. haa tue je la luahan hati yang tak berapa nak betul tue.. kbai.. 

p/s: esok berangkat ke penang sempena  MPPB KMPP 2014/2015 .. gua jadi fasilitator derr.. err gua tahu ada org persoa layak ke tak.. tapi depa pilih gua.. layak la kan..harharhar habislah bebudak kena jahanam dengan gua.. muahahaha *gelak setan*.. opss mana ada..gua baik meh..kbai

 

3 comments:

PCL said...

cikgebu..thnks kita still fren blog lg...pcl dah berlebih umoq..cepat lupa tp blm hilang ingatan...mai la singgah selalu www.nazlee.com

Unknown said...

C,gbu tulis yg hot cikit kitaorg mengikuti sokmo

Unknown said...

C,gbu tulis yg hot cikit kitaorg mengikuti sokmo

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...