Sunday, March 6, 2011

mama syg gua.. (;

pada entry yg sblm nie.. gua ad crita sal gua na air-cond kan?? (plik la minah nie.. kite na aipon dye na aircond.. haih).. bkn ape gua na air-cond tue dipsgkn.. utk keselesaan gua gak.. agipon ptg2 matahari akan mengadap blik gua.. bilik gua nie menghadap ke barat.. so my room will be hot.. ok2.. berbalik kpd tajuk entry gua tue.. apsal tetibe gua tarok title cam tue?? adakah mama gua bersetuju dengan cadangan gua pasang air-cond?? jawapannyee... tettttt.. mak gua xmow pasang.. hihi .. mak gua ckp nanti gua da keje.. psg la na psg air-cond sgt.. smpai dua tiga aircond pon xpe.. adakah gua hampa?? ade la skit2.. tpi gua paham mksd mak gua nie.. dye xmow gua terlalu rse senang.. sume kemahuan dituruti.. dye xmow camtue.. dye na ajar gua supaya bkn sume yg kite na kite akan dpt.. selain isu aircond nie.. gua atceli na tukar phone bru.. tpi skunk neh dye xkasi.. katenye biaq gua abes espiemm dolu.. bru dye belikan tuk gua.. sbbnye dye xmow gua terlalu addiced ngan phone bru and menunjuk2..(gua menunjuk2 kah?? oh..same skali tidak..).. so korang leyh nmpk x pointnye?? mama gua syg kan gua sebenarnye.. gua pon syg mak gua jgk.. i love u mama!! (:




she is my queen forever.. http://matcuoi.com

nota hati : sayangilah ibu bapa korang.. kalo diorg suke membebel.. itu mknenye diorg sygkn korang.. mama gua pon selalu gak membebel kat gua.. tapi gua tetap syg mama gua.. sbb gua taw yg dye bebelkan tue adalah tuk memperbetulkan gua.. (:




22 comments:

Raji and Yeen said...

bgus kau nih
harap2 ak dapat anak yg cmnih
dapat memahami dan xbyk complaint sgt ;D

Puan Kutu said...

good daughter!hehe..

kay_are said...

melampau r tu mintak aircond, kalau dapat memang nak r mintak jadi anak angkat mak tu sekali =P

Encik Shino said...

orang tua ajar kita susah.. mcm ekon tu pun satu juga pengajaran. Bukan dia xmampu tp dia nak anak dia tu blaja idup susah dlu.. :P hee

KAMIHIDUP said...

sayangi mereka sebelum mereka tiada. :)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

saya pon sayang mak n ayah saya :)

syahassan said...

-moja moja raji-
wah.. tersengih aq bile bce kau punyer komen.. hek3.. insyaAllah dptlah kau anak yg cam aq..oppss..hihi

syahassan said...

-puan kutu-
hehe.. tenkiu2.. *blushing2.. (:

syahassan said...

-kay_are-
haha.. kalo xdpt.. xjdi la nk jdi ank angkat?? hak3

syahassan said...

-encik shino-
yup.. btol2.. itu slh stu cre na ajar kite.. (;

syahassan said...

-kamihidup-
opkoss.. jgnlah bla da xde bru na syg.. (:

syahassan said...

-topimagine-
sy pon!! (:

wahida said...

aku x selalu membebel kat anak, aku selalu bebel kat laki aku...hahahah!!

syahassan said...

-wahida-
itu tndenye akak syg laki akak.. waduhh..romantikk!! ;p

fLy_AwAy said...

sayang mama jugak ! hehe :P

syahassan said...

-zairul-
ala.. sweetnye.. (;

fLy_AwAy said...

sweet la sbb syg mama awk. hehehe :P

syahassan said...

-zairul-
eyh2.. awk syg mama sy je?? sy?? haha.. juz kiddim.. wink2*

Abu Uwais said...

membalas jengahan

MiZ Rayy said...

Syurga di bawah tapak kaki ibu... =)

syahassan said...

-jey yusuff-
sile2.. (:

syahassan said...

-miz rayy-
yap.. syurga terletak d bwh telapak kaki ibu.. (:

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...