Tuesday, March 1, 2011

kalau gua tggl kat........

asrama.. camne eak?? gua camne?? belog ksygn gua mcm mne plak?? opkos belog gua akan ktggln zaman.. (ciann..) pnuh dgn web spider.. (labah2 xpe.. asalkan jgn cik li) cik ti pon lalu lalang.. (eeuhhh..!! waaaa geli derr!! ) tapi ok kot.. sbb gua xkan concentrate tuk berbelog.. hemo3.. tapi kalo tggl kat asrma.. blh ke gua uruskan diri gua?? ckup tido kah gua?? hurmm.. kalo gua tggl asrama lagik.. ma gua duk sowang2 kat umah.. aisyhh.. xsggp eden tggl omak eden.. kasian omak eden.. hurmm.. nak duduk ke tak?? ke tak duduk ke duduk?? (aisyhh pening gua..)


nota jari : xsabar gua na tggu bulan 5.. sbb ape?? lu pk la sendri..!! har har har (gelak sengal).. law xleyh pk gak.. tggu lah smpai bulan 5.. kan sonang?? hihi..

gua chow lu.. yok bedahh.. kita chow.. !!


16 comments:

hana said...

duk asrama bes la..
hehe..
=D

syahassan said...

-hana-
bes ke?? tataw lak sbb mmg spnjg idop neh.. sy xpenah duk asrma.. omak xkasi.. hihi

Pencacai Cerita said...

bes dapat duk asrama...kawan2 sebaya je ngan kita...kalau jumpa member satu kepala,lagi la syok...rugi x cuba..

Unknown said...

asrama layaannnn

syahassan said...

-tojies-
erm.. kene pk lagik neh.. rmai kte bess.. haiyaa

syahassan said...

-nub-
aisyhh.. sume kate bess neh.. poning2

wahida said...

ya ampunnn!!! lama giler x masuk sini...
ko sihat?

kay_are said...

dok asrama, mule2 bosan.. lame2 best r.. rindu nak masuk asrama.. ade ape 5 bulan lagi??

syahassan said...

-wahida-
a'a..lme xkite xbertntg mate.. eh2.. xb'temu.. sy sihat je kak oi.. hoho

syahassan said...

-kay_are-
erm.. tetibe rse nk msuk asmara.. eyh2 silap.. nk msuk asrama.. hehe

hehe.. ad ape?? tggu lah ye..harharhar

MiZ Rayy said...

sory der... say no to asrama!! hahaaa... asrama skolah mmg menyiksakn...

syahassan said...

-miz rayy-
haha.. dahsyat sgt uhh.. siksa.. nmpk gaya kne try gak duk asrma.. kene cube.. bru taw feel duk asrma camne.. haha

Raji and Yeen said...

ala rilek lah blog balik asrama nnti kau update la smpai org pun dh xlarat nk baca
hohoho dok asrama best gak owh ^^

syahassan said...

-raji-
aq tgk org larat je bce..hua3..
erm rmai kte bes neh drpd kte xbes.. nak try duk la.. tpi aq tkot duk dua tiga hari.. lari blik umh.. huahua

Cik Rimau said...

asrama best la.. ade mcm2 xtvt.. ade mase utk belajar.. ade mase utk enjoy dgn kwn2.. boleh bljar berdikari.. kalau ade karnival asrama ag best.. ade pertandingan mcm2 and bole knal kwn dr skola lain..


ps : cik rimau duk ostel 5 tahun.. sgt happy tau.. hehe

syahassan said...

-cik rimau-
cik rimau mmg menaekkan smgt sy tuk tggl kat asrma la.. hehe..

ps : 5tawn?? cik gebu lak sehari pon xpernah..haha

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...