Thursday, March 3, 2011

gua bangga derrrrr!!

salam olsss... hari nie an.. gua heppy yg teramat la sgt.. hehe http://www.emocutez.com sbb ape?? sbb gua leyh buat exam gua xd.. ari nie gua exam subjek add math.. perhhh.. berpeluh2 gua study sblm exam.. siap pegi jumpe abi (kat skolah gua.. kitorg pggl cikgu ngan gelaran abi and umi.. hehe) lagi tuk ajar mne yg tak phm.. alhamdulillah.. gua leyh buat.. yahuu.. terasa nak melompat2.. heppy sesgt derr!! http://www.emocutez.com(tmbh2 dpt pujian dri abi.. dye kate gua pandai .. ehem3.. mmg gua blh buat la lam exam tue.. uishh.. kombang hidung gua seluas 14 inci..hua3) tapi msti korang pk.. "alah.. tue pon na tulis lam belog jgk ke..".. hey hey hey! suka aty gua la.. ini an belog gua.. pujian tue an tlah menaikkn lagi smngt gua.. hoho atceli an.. tawn lps.. siyesly add math la subjek yg gua plg lemahh.. sbut je add math... gua dah lemah!! mse belajar mmg paham.. tpi bile exam.. habuk pon tarakk.. xigt pape.. maen redah je.. tapi ary nie.. 1st time gua exam.. gua puas aty ngan add math.. ntah brape la gua dpt.. mntak2 la tggi dri yg gua score.. aminn!!..


nota bantal bucuk : esok gua cuti.. so leyh tidohttp://www.emocutez.com smpai tongah hari!! yahuuuuuu.. yebadabeduuu!!




16 comments:

KAMIHIDUP said...

wah, tahniah, spm tahun ni??? good luck n all the best!!! :)

syahassan said...

-kamihidup-
a'a.. spm tawn nie.. tenkiuu ea.. :)

Raji and Yeen said...

kau memang pandai pun soya ;D
congrts dpt jawab~!!
hak2

MiZ Rayy said...

thniah2... sbjek pling aku bnci msa skolah dlu.. kahkahkah.. apa pon, gud luck!!

syahassan said...

-raji-
tenkss weh.. 1st time ko puji aq.. slalu ko kutuk aq je.. sob3.. (terharu bagai)

syahassan said...

-miz rayy-
ramai yg bermusuhan ngan add math.. kah3.. tenkss weh.. :)

jibangyeon said...

addmath. ? oh lembik yuni dgr. hahahaha, wlaupun awal2, tapi dah bole rsa aura seram tu. hahaha. btw, kak sya, taniah dapat jwb aaddmath dengan baek! insyaAllah, kak sya bule score tebaeklah! :)

faiz said...

tahniah..addmath mmg susah..

syahassan said...

-yunie-
me2 seram.. takot kakloh.. haha tenkiuu yuniee.. :)

syahassan said...

-faiz-
tenkiuu..:) a'a..mmg add matd susah...

fLy_AwAy said...

wahhh,bagus bagus.semangat amat penting w0o ! huhu :P

syahassan said...

-zairul-
a'a.. mmg smngt pntg.. law xde smngt camne na wat keje an?? :)

Browacana said...

Tahniah2.... add math kalau paham konsep asas die.. ok la kan....:)

syahassan said...

-pembaca wacana-
trime kasih.. a'a.. btol2.. tapi byk sgt formula.. naseb dye bgi formula tue.. law x.. mmg fail la.. haha

Aini Mz said...

haha..bgus2 mentee..

FurBall said...

wah..tahniah..all the best..kata2 rangsangan..spm amat lah senang..so jgn takut n fokus..tym cikgu ajar dalam kelas pling penting.jejeje

lawat lah blog musmaraiders.blogspot.com

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...