Saturday, June 1, 2013

Makeup?

yehaaaa.. assalamualaikum uolssss...

aku nak habaq mai sikit.. hari khamis lepas.. aku dengan kelam kabutnya pi beli barang keperluan sebab nak balik kolej.. on the spot babe.. xsempat pon nak lepak2 bagai.. this is because.. kolej aku tetiba mempercepatkan tarikh kitorang belajar.. sebenonya 10hb..tetiba dipercepatkan kepada 3hb.. redha je la weii.. kang xpepasai kena expell.. cheq xmaw!! barang keperluan tue tak dak lah banyak sangat.. sebab barang2 sem sebelum nie belambak lagi..so aku beli yang mana aku rasa tak dak..hihi.. aku text hakak aku yang gebunya terlebih sedikit daripada aku.. nak suh aku beli kat kelantan or KL barang2 dapur  stok makanan aku.. *almaklumlah.. aku nie gila makan* then dia suh beli kat KL.. harharhar.. so apa lagi..savekan duyet aku untuk beli kat sana.. tapi well.. mata i selalu rambang tengok benda yang i idam2kan.. hoho

sila abaikan gelas angrybird..itu anak sedara punya...bukan aku...
 okeyh.. ini memang satu keperluan bagi haku..nampak tak dah tinggal sikit ja lagi..

jeng jeng jeng.. aku takot nanti habis.. tak pepasal xwangi dah aku..hoho aku suka perfume adidas floral dream nie.. sesetengah perfume menusuk hidung bahkan jantung aku.. itteww tak shukerr.. tapi yang nie best.. tak caya eh? hang pi la watson/guardian.. cer try.. wangi babe.. tapi yang nie penat doe aku cari.. kat watson habis.. kat guardian pon habis stok.. last2 aku pi beli kat tesco.. nasib baek la ada..

yang nie aku dapat free hasil melaburkan duyet aku untuk beli perfume adidas tue..huahuahua makin mungil bibir aku lepas nie.. kalah kyla fairy harharhar muash muash
yeah.. bedak silky white nie dah lama aku mengidam.. oh yea.. i dont have much money nak beli barang makeup2 yang branded2... yang mahal reger nye nyahhh oii... im still student.. so i beli yang biasa2 je.. nie pon dah cukup.. tentang bedak nie.. bila hakak aku pakai bedak nie.. smooth giler nampak muka dia.. thats why aku beli satu.. heeee..

and lastly

celak mak andam.. eh?
tengah haku duk belek2 majalah.. tetiba tertengok celak neh.. nampak macam best je.. aku tanya la hakak aku pasal produk nie.. sekali hakak aku tanya.. ekau nak ke dik oi.. hakak ada.. xpakai pon.. aku pon apa lagi.. barang free broo.. terus aku balun... mekasih hakak.. muash muash... kalo aku pakai celak nie.. kang ada yang terkebil2 tengok mata aku.. awat besaq ngat..hahaha xdak aih.. aku pakai biasa2 ja.. xdak la sampai tarik sebelah hujung mata tue..just pakai atas garis mata tue ja.. nak bagi mata aku nie fresh.. err selalunya nampak tired.. u know tired?

hah.. hambek kau.. bagi aku complete la barang makeup aku.. ala makeup2 simple dah lerr.. aku bukannya retiss nak makeup2 tebal bagai.. orang kata natural beauty..auww... kadang bedak compact aku tak tempek pon kat muka aku.. aku just tempek bedak carry junior je..wangi pon wangi.. bau dia ala2 baby gitu... ouch ouch.. tapi insyaAllah aku akan pakai la bedak tue.. rugi ja kalo tak pakai..

saja nak interprem.. masuk kereta..laju je aku ngap.. strawberry and vanilla..perghh terangkat dik oi..


note : esok dah nak pi penang.. penang!!!! cik gebu is coming!!!

2 comments:

Unknown said...

amboii,,dherb tu best tak?hee,,meh la jalan kat umah is penang ni XD

syahassan said...

@istiqomah
so far ok la.. senang tanggal.. not bad la..huhu lorh rumah is kat penang ka?? nanti soyah pi eh..haha

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...