Tuesday, August 23, 2011

NAK BELA HAMSTER.. BOLEH??

assalamualaikum semua.. :)

alo alo alo.. korang sihat tak?? mudah-mudahan korang2 sihat selalu.. aminn.. hee

hari nie topik yg gua nak kongsi dgn korang ialah HAMSTER.. korang xkenal menatang hamster?? alahai.. dalam bahasa Malaysia nya kita pggl tikus belanda.. alaaa yg kocik2 tuh.. natang yg berbulu2 kiut2 tuhh.. errkk.. ape ke kaitan plakk dgn hamster neh.. ok2..

citer dye cam neh.. gua slaku owner belog cik gebu neh.. tetibe rase nak bela hamster.. ntah hantu mne yg sampuk ntah.. gua rase nak sgt bela natang tuh.. kiuttt meyhhh.. geramm babe.. nak2 kalo mase dye lari atas roda tuh.. alahai siiyesss comeyyyy babe.. nyah tegoda makk!! auw2.. so.. korang2 ade xperienced bela hamster tak?? kot2 ade gua nak mintak lah pndgn korang skit.. hehe and and.. sblm gua nyanyuk.. ade sape2 taw tak harga seekor hamster brape?? hehe.. kalo taw.. kasi taw la gua eakk..heeee.. hajat di hati maw beli 2ekor... hihihi


p/s : dah serik bela kucing sejak kematian BIBI.. skunk neh beralih ke hamster plak.. seko jantan.. seko betina.. sng nak beranak pinak.. hahaha nak bagi nme BOBI AND JOJI.. hehe.. tomei x?? tomei x?? hehehe


written with love
www.tips-fb.com

4 makhluk membebel ♥:

Umie Artoqiemie said...

hamster macam susah je nak bela.. tomei la bobi & joji tu mudah ingat =P

nub said...

beruang takmau?

har2

apik pehe said...

huhu..hamster memang comel..pastu bagi la dia kawan nga tikus2 yang da ada kat rumah..hehehe..mesti tikus semua akan comel..weeee

Cik Suheela said...

hamster ok je..kte pnh bela sebulan je, pastu mak suh bagi pada jiran sbb mak ngadu bau hancing hahaha..

kesimpulannya bela hamster kena rajin tukar abu kayu dia, kalau tak nti berbau, mak awak marah hihihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyrighted by belog.cik.gebu. design by cik gebu.