Saturday, August 20, 2011

KU PINANG KAU DENGAN BISMILLAH :)

assalamualaikum semua.. xjwb dosa.. hehe kalo jawab dpt pahala.. hehe


eh2.. tajuk ku pinang kau?? erkk.. sape plak gua nak p pinang neh?? tak2.. rilex2 babe.. jgn slh paham.. nie ha.. tadi mse gua godek2 uncle google.. then termuncul lah sebuah lagu neh.. so hari nie gua nak share video neh ngan korang2 sume.. bagi gua.. lagu nie touching sgt.. setiap bait2 lirik tue penuh mkna.. :)

*p/s : ditujukan kpd seseorg.. hehe to ehem3.. if u bace this entry.. i tujukan lagu nie special for you.. keh3.. -ayat xleyh blah.. but i'm serious :)


PASHA UNGU FEAT ROSSA - KU PINANG KAU DENGAN BISMILLAH

Tuhan memberikanku cinta
untuk ku persembahkan hanyalah padamu
Dia anugerahkanku kasih
hanya untuk berkasih berbagi denganmu

atas restu Allah ku ingin milikimu
ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku
restu Allah ku mencintai dirimu
ku pinang kau dengan Bismillah

hampa terasa bila ku tanpamu
hidupku terasa mati jika ku tak bersamamu
hanya dirimu satu yang aku inginkan
ku bersumpah sampai mati hanyalah dirimu (hanyalah dirimu)

atas restu Allah ku ingin milikimu
ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku
atas restu Allah ku mencintai dirimu
ku pinang kau dengan Bismillah

atas restu Allah ku ingin milikimu
ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku
restu Allah ku mencintai dirimu
ku pinang kau dengan Bismillah

tersentuh sgt2 bila dgr lagu nie for da 1st time.. dgr je.. terus suka.. sbb lirik dia mmg meaningful.. for me.. lagu nie sesuai lah kepada sesiapa yg berkasih & bercinta semata-mata kerana Allah.. susah kot nak cari pasangan yang betul2 berkasih & bercinta kerana Allah.. sbb kbykn 'couple2' hari nie berkasih & bercinta hanya kerana nafsu semata2.. *did i wrong?? hee




written with love,
www.tips-fb.com

6 makhluk membebel ♥:

Akito Boron said...

nice entry ^^ . keep it up

apik pehe said...

hehehe..tak penah dengar lagi

amna said...

ingatkan ada dah orang dgn nak pinang cik sya ^^ huhuhu
nice

Sarah Mohd Saleh said...

ehem2...sapekah org yg bertuah itu?sgt sweeeettt lagu itu ;D

KAMIHIDUP said...

KAMI kembali, hiyargh! Selamat hari raya, maaf zahir dan batin dari KAMI. :)

LadyBird said...

best :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyrighted by belog.cik.gebu. design by cik gebu.