Friday, August 5, 2011

APAKAH MAKSUDNYA??

salam olsss.. nk tnye pendapat korang la.. ape mknenya kalo korang bermimpikan sesuatu berulang2 kali?? sesetgh org kate mimpi itu mainan syaitan.. tapi kdg2 mimpi itu menjadi sesuatu petunjuk dari yang Maha Esa.. tapi xsemua la.. so pendapat korang mcm mne?? heee *need ur help meyh :P


p/s : tgh menunggu jawapan seseorg perihal tema baju raya tahun ini :))) <3





www.tips-fb.com

6 makhluk membebel ♥:

miZz_nizZ said...

byk kli sngt ke?hehe

oktant said...

Sy pun ada mimpi benda yg sama berulang kali masa sblm puasa. Tp x tahu la plak apa maksudnya. :(

kiEyn kiNah said...

mpi yg sama ek???sy penah gak mimpi yg sama sblm ni...2 kali...1st dlm mpi tu sy x knl sapa2...2nd...sy mpi bnde yg sama,,tapi dah knl ngan org2 dlm mpi tu...itu mungkin 1 ptunjuk...ade la tu nak gtau kte smthing will hapen...bnyk2 kan doa je la...mungkin ia nya btul dan mungkin gak x... ^^

kiEyn kiNah said...

owh ya...try la cari buku sal mpi...saya de 1..tp mat salleh nyer la..beli mse book fair...sakng pun dah de buku sal tafsir mimpi menurut al-quran...try la cari...x ngat publisher mna...

hanez said...

salam, adakalanya mimpi tu ada petunjuk..

nub said...

maknanya tidur anda diulit mimpi.

kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyrighted by belog.cik.gebu. design by cik gebu.