Saturday, June 4, 2011

Tutorial : menCENTERkan header

semalam cik haszy ade tnye gua mcm kat bawah nie..




dun be confuse2 bebeyh.. i will help u.. ok just follow this step..

DASHBOARD > DESIGN > TEMPLATE DESIGNER > ADVANCED > ADD CSS

then masukkan code kat bwh nie.. press Ctrl + C

#header-inner img {margin: 0 auto !important;}
#header-inner {text-align:center !important;}




then tekan APPLY TO BLOG.. dah siap.. :)

selamat mencuba..

SESAPE YANG NAK TANYA PASAL BLOG.. BOLEH TANYA DI BAHAGIAN TUTORIAL..



www.tips-fb.com

8 makhluk membebel ♥:

Muka Haluih (MH) said...

yeye!! TQ so much!! ;)

Muka Haluih (MH) said...

yeye..dah center dah! tapi klu letak pic, cmne nk ilangkn blog title tu?

apik pehe said...

hehehe..meng "center" kan?hahaha..perkataan rojak tu

sya hassan said...

@apik pehe
hahaha.. skali skala merojakkn p'kataan..keh3

syaz@rozelt said...

bgs! dah lame fikir macam mane la centerkan blog title tu..thanks!

KAMIHIDUP said...

amboi, asyik tuto je, tahniah cik gebu, heee. :)

Ain Zulaikha said...

hari tu ada orang tanya ain pasal centerkan header, hahaha ain dah lah tak tahu sebab blog title pun dah kena buang.. kih kih kih

wewwOFhszy said...

Hehe thanks awak ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyrighted by belog.cik.gebu. design by cik gebu.