Sunday, May 29, 2011

GUA @ AKU @ SAYA??

ary nie gua nak tanye korang.. antara saya/gua/aku.. mne satu korang pilih tuk membahasakan diri korang?? kalo gua.. kalo dalam entri.. gua senang membahasakan diri sbgai GUA lah.. tapi kalo dengan kawan2 yang rapat mahupun blogger2 yang rapat dengan gua.. gua senang membahasakan diri gua sebagai AKU.. kalo kawan2 yang lain.. gua membahasakan diri sebagai SAYA.. tapi kawan laki mmg gua membahasakan diri sebagai aku la.. xpon "orang".. xkuasa la makk nak bahasakan diri gua "SAYA" dgn member lelaki.. euwww.. nmpak laen mcm.. keh3... yang gua perasan kan.. kalo kite membahasakan diri 'AKU' dengan member2.. msti jadi rapat.. siyes wehh.. tapi kalo korang nak rapat dgn makcik.. agak2 la weh nak membahasakan diri tue 'AKU'.. lebih mnis korang membahasakan diri korang tue 'SAYA'.. baru la beradab.. xke betol ape yang gua ckp neh??

kalo korang.. korang pilih yang mne?? aku?? gua?? saya?? :P
update : tahniah kepada Salma yakni protege ERRA FAZIRA koz jadi juara Mentor musim ke-5.. *mak gua pon layan Mentor k.. :P

www.tips-fb.com

12 makhluk membebel ♥:

Aidanatasya said...

Biasanya, org kl akan kata bahasa sabah nie kasar, sbb guna bahasa penganti diri aku kau.. Kan.

MiZ Rayy said...

klau dlm blog, slalu guna aku la..

✿ gadis biasa ✿ said...

kita pilih KITA :)

cute kan..?
heeee

Zuliana Harun said...

kalau saya, saya akan pilih saya.. eheheh... =)

cpahniza said...

sumanya aku guna...ikut keadaaan n ngn spa kita bckp...

Aida Omar said...

kalau saya pilih aku dan saya ^_^

wahida said...

kalau dlm blog, haruslah AKU...kalau komen pun suka guna AKU, tapi kalau nak komen blog makcik2, atau akak tak biasa ngan dia, akak guna saya, takut dorang terkezut lak...kehkeh...

miss.Addin said...

kat rumah una KITA

kat blog guna saya :)

chemay said...

chemay prefer guna nama.
tp if dgn kawan rapat..
lebih oke guna aku.
sebab lebih rapat
:)

lynda salim said...

linda guna nama je :)

miss afifa said...

menarik. saya guna saya.sebab tak nampak kasar sangat.mngkin da terbiasa. =)

Ini Kisah Tia said...

kalau gua rasa stylo , aku macam sempoi , saya sangat sopan ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyrighted by belog.cik.gebu. design by cik gebu.