Thursday, December 23, 2010

EX GUA DAH ADA PENGGANTI?? OMG!! T_T

tajuk punyerlah cam jeles tahap cipan.. hek3.. xleyh blah punyer tajuk.. hoho sila abaikan.. hari nie.. gua nak berbicara skit sal cinta.. ehem3.. merah pulak muke gua..hek3.. abaikan.. ook.. gua nak tnye korang la.. ape perasaan korang kalo ex korang dah bertemu cinta laen?? korang jeles kah?? atau buat donno je?? ex korang tue still baek ngan korang.. xgado2.. so.. ape korang rse?? hek3..

a) jeles tahap cipan
b) ade aku kesah??
c) jeles tapi nak buat camne dye bkn milikku lagi.. T_T
d) 50/50.. separuh jeles..separuh lagi lantakk ko la..


sila pilih jawapan ye.. gua nak buat survey..hemo3.. jawapan anda sgt dihargai.. :)

p/s : xde kene mengena dgn diri gua.. ini hanyalah tuk kajian gua semata-mata..huhu




www.tips-fb.com

14 makhluk membebel ♥:

whitelover said...

jawapan kejam..whitelover pilih B haha

aienz nawawi said...

erm nak mnyebuk jap
jwpn sy C n D
hahaha
btw bnde ni pown tgh dlm proses nak alami la ni
kui3

lolitasinta said...

jwpn cek loli lak yg D uh !!
hee;DD
amboy3 cik gebu ! hek

CIK CIRA said...

jawapan saya B....da jadi ex,so no more in my life..

tHesmUff said...

D!...tapi d nie boleh kene mengena dengan c jugak..kerna dia bukan miliku lagi.hehehe

Nurulbadiah Lai said...

jawapan selamat..D..HEHEHE

::deebaadeeboo:: said...

E bole? hhaha

D la bagos..;)

tqaAwesome said...

aku xd ex la tapi nak jawap juga
D!!
haha

Myaby said...

jawapan ku B

memang aku tade heran sbb aku pon da de boypren baru. hiih


p/s - Korang suka melangak? AKU SUKA!

wahida said...

aku rasa ada kena mengena ngan ko...sebenarnya ko sentap kan ex ko ada girl baru? muahahahaha!!!

aye-na said...

D..pasrah je + ko pnye life, hak ko..sape aku nk control2?

Ain Zulaikha said...

kalau sy buat biasa je.. tapi kalau dah sayang sangat, mmg jeles gilaaaaaaaaaa T_T

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

saya pilih B
haha.
kami masih baik!
hehe



btw..

sila2 jenguk n mengikut disini ye..


http://owlkieranaa.blogspot.com/

tq~

syira aka sepatu hijau said...

salam

B muktamad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyrighted by belog.cik.gebu. design by cik gebu.