Thursday, May 30, 2013

whats wrong with me??

assalamualaikum.. heyyooo semua..

ntah kenapa rasa excited nak tulis entri.. tak de benda pon aku nak habaq.. tapi aku rasa dah lama ngat aihh xhupdate beblog gebusss gebashh neh.. lagi berapa hari aku kena balik kolej habaq kat ang... sedih nak tinggal mak kat rumah..sobs sobs..

btw.. aku sebenaqnya dalam dilema.. aku rasa aku tak tahu apa yang aku nak.. Allahu Ya Rabbi.. kadang2 aku keliru..seriously keliru dengan kehendak diri aku.. karang aku kata aku nak kahwin..ada yang kena serangan jantung.. tak pepasai tuduh aku penyebab dia... tak..tak.. bukan kahwin nyahh oiiii.. aku dah kata aku tak tahu apa yang aku nak.. boipreng?? memang la tak dak.. aku nak bercinta selepas kahwin orang kata.. acece.. insyaAllah.. betoi la.. bercinta selepas berkahwin lebih manis kot.. hehe.. aish apa neh.. dah sampai tahap kahwin bagai.. laaa nie aku nak fokus belajaq dulu... tak pa la aku tak taw apa yang nak.. yang penting pelajaran tak terabai.. kan?? jodoh itu rahsia ALLAH.. *aish jodoh lagi.. nampak macam kehendak aku ada kaitan ngan jodoh nie..hehe *gelak sumbing*

apa2 pon.. for my juniors in KMPP.. see me at KMPP noh.. jangan sombong2 sama hakak nie..hakak baik kot kalo korang buat baek dengan hakak yang samteq nie.. or vice versa.. muahaha *gelak jahat*

note student : 3hb nie dah ada kat penang.. sobs sobs.. tak maw pi lagi.. nak duk rumah lagi.. sobs sobs.. maaf la noh.. aku banyak guna loghat penang..al-maklum la.. roomates semua orang utagha baq hang... sat..tunggu!! *ada twitter?? follow me @soyahgebu .. macehh*


No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...