Wednesday, May 9, 2012

UPU BIKIN AKU SENTAP

ASSALAMUALAIKUM.. whatsssssuupppppp yooo yooo.. 

UPU dah tahu kan? for those yg blh tempat di IPTA tue.. aku ucapkan bebanyak tahniah ye.. aku nie jgk lah yg xde rezeki.. bukan gagal.. tapi lagi aniaya drpd tue..

MAAF..NAMA ANDA TIADA DALAM SISTEM KAMI.. 

watde?? ape ke heii nma aku xde weiiii???!! *bengang gile.. maybe masa aku isi upu.. ianya tak dihantar kot.. huaaaaaa!!! T_T *sentap.. mana boleh mcm nie.. abang aku suruh aku call pihak UPU .. aku dah call byk kali.. line is busy.. err.. ok.. aku akan cuba telefon lagi.. naye la aku weii.. kalo dia ckp xleh jgk.. mmg aku akan ke matrik la.. .. mak aku pon suruh aku pi matrik je.. beliau suruh aku struggle kat sana.. tapi aku nak tggu perihal UPU nie settle dlu.. pelik la.. mcm mne nama aku xde?? aku sure aku send masa apply upu.. semua kawan aku terkejut.. biar betik? betik ke mangga ke.. mmg nama aku xde dlm sistem ok?? SISTEM!! nak buat rayuan lagi la xboleh.. sbb rayuan for those yg apply upu tapi xdpt.. diorg tulis huruf besar lagi..

RAYUAN DIBUKA UNTUK YANG TELAH MEMBUAT PERMOHONAN DAN GAGAL MENDAPATKAN TEMPAT DI IPTA.. 

watde??! adoyaii.. masak aku kali nie.. mcm mna aku nk buat rayuan.. kalo tak dapat jgk.. matrik la jawabnya.. ramai je kawan2 aku dapat matrik yang sama dgn aku..yakni KOLEJ MATRIKULASI PULAU PINANG... PENANG!! hang tggu cheq naaa.. kalo ada jodoh ketemulah kita di sana.. jodoh? ok aku pantang dengar perkataan nie.. haha kawenn!! *tampo pipi aku..pangg!! ~ back to normal.. kalo rezeki aku kat sana.. aku redha je.. sesungguhnya ALLAH tahu yang terbaik utk hambaNYA.. kita hanya mampu merancang.. ALLAH yang menentukan.. mana lah tahu kot2 ada jodoh kat sana? kan? miahaha *moodkawendahmaidah!

for those yang xboleh upu.. jgn keciwa.. aku paham perasaan korang.. insyaAllah akan ada nanti rezeki korang.. cheerssss.. 


12 comments:

Anonymous said...

lorr siannye dier.. mesti tension tak hengat kan??? sabo je la k..
tp klu masuk matrik pon ok ape.. wat mantap2, ade chan gi oversea..

syahassan said...

@BP Boy
haha tension sgt2 mase mula2 tahu.. lps tue.. lantaklah! sabo je la.. xde rezeki..
hehe oversea?? $$ matrik.. tggu teman weii!!

shafiq said...

Jangan Tension2..Sy Pun Tunggu UPU tp Degree..hehe

Jo-Blogger said...

masuk matrik la dulu br ok..sy singgah sini.

syahassan said...

@shafiq
tension kejap je.. skrg xtension dah.. hihi gud luck eh.. ^^

syahassan said...

@Jo-Blogger
skrg pk mcm tue gak.. matrik ok je kot.. :)

azizi said...

eh samalah kita .. matrik penang ^^ insyaAllah bakal masuk ke sana. kitorang siap buat group kat FB lagi sape yg bakal bergelar penuntut matriks penang 12-13 hehe. semangat giler XD

ai ai said...

wahh...kiter senaseb..dulu pong ai ai pnah kene..stressss werh..

hyz said...

bersyukurlah.... x dpt upu sekurang2nya dapat matrik... kalo x dpt matrik upu pn x dapat? baru betul2 cuak lah.. hahahha

amna said...

good luck di matrik. buat sehabis baik.. insyaAllah boleh cemerlang :)

usaha & dua k :)

Cik Suheela said...

tahniah tauuu...dpt masuk kmpp..jauh tuuuuu...

-tikah- said...

kesian nya..
tapi tak pe nasib baik dpt jugak matrik tu knnn..

gudluck utk awk.. :)

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...