Friday, March 9, 2012

Ibu Lumpuh Ditinggalkan Anaknya Di Hotel Bajet

assalamualaikum..

hari nie saya nak kongsi cerita sedih..apa kata korang tengok video nie dulu..






korang dah tengok?? tergamak anak beliau tggl beliau kat hotel bajet.. org cina plak yang baik tolong nenek nie.. tenks to them.. kepada anak2 di luar sana.. ketika ibu dan juga bapa anda masih lagi bernyawa.. berbakti la kepada mereka... jaga lah mereka..limpahilah kasih syg terhadap mereka.. mereka banyak jasa kepada kita terutama ibu yang mengandungkan kita selama 9bulan 10 hari.. yang berdepan dengan maut semata-mata nak melahirkan kita.. jangan pula bila mereka dah kaku dan tidak bernyawa baru nak menyesal.. xguna dah nak menyesal waktu tue.. fikir baek2 sblm buat keputusan tue.. sebak bila saya tengok nenek tue nangis.. xsepatutnya anak beliau buat mcm tue.. T_T

note : sayangilah ibu bapa korang.. ingatlah..sesungguhnya anak derhaka akan dibalas neraka oleh Allah SWT.. maka beringat2 lah.. semoga kita menjadi anak yang soleh dan dapat berbakti kepada kedua orang tua kita..aminn



www.tips-fb.com

4 makhluk membebel ♥:

nia marlissa said...

memang xada hati perut lgsung , sggup buat begitu dekt ibu sendri

huzai said...

tak faham org macam ni.ni baru ujian dunia.apsal la senang2 buat macam ni..
pasni kal0 polis dah jumpa waris nenek ni teng0k la alasan apa pulak waris2 tu nak bagi

tyrah abu bakar said...

Ya Allah kesiannya kat makcik ni.nak nangis je rasa :(

MiZ Rayy said...

sedih sngt tngok video nie..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyrighted by belog.cik.gebu. design by cik gebu.