Thursday, March 8, 2012

BELOG SAYA BERTUKAR WAJAH

ASSALAMUALAIKUM..


Alhamdulillah..akhirnya belog ini direborn kan..hehehe simple je.. kali nie cik gebu memilih warna biru sebagai background for this belog.. to all readers.. from now.. me.. as owner for this blog akan membahasakan diri sebagai saya/aku atau nama samaran (cik gebu..soyah..sya).. perkataan "gua" mcm xsesuai je utk perempuan.. kalo lelaki.. ok je.. hehe mulai saat ini juga.. belog saya akan menjadi tempat saya berdakwah secara santai.. maafkan saya jika selama saya berblogging saya ada menyinggung perasaan anda2 sekalian dengan entri2 saya yang terdahulu.. sesungguhnya kita manusia tidak lari dari kesilapan.. maafkan saya jika belog saya tidak seceria dahulu... yang banyak membebel xtentu pasal.. ^^ i think i'm still like before.. cuma sekarang saya kena menjaga tutur kata saya dalam belog ini agar tidak menjadi fitnah.. mengaibkan org lain dan menjadi tempat bergosip.. maafkan saya juga sbb kalo dolu2 korang follow sebab saya seorg yang brutal or jenis gila2.. hehe yes..i'm admit it.. dahulu saya brutal..gila2.. suka buat lawak..cari pasal.. but now i'm changed.. maybe sy still lagi mcm tue.. cuma dgn certain people only.. i'm sorry guys.. saya harap korang dapat menerima perubahan diri saya.. sesungguhnya sekarang nie saya sedang mencari hala tuju saya...

note : Alhamdulillah.. my friends can accept me although i'm changed.. tenks a lot friends.. amiya.. zahida.. soffea.. nabilah.. fadhilah.. fatin chick.. tenks coz u alls still accept me.. love u alls so much! ^_^




No comments:

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...