Sunday, October 30, 2011

2 MIGGU LAGI?? FAINTED!

salam semua.. ehem3.. *batuk sat.. kate dah xmow tulis entri.. tapi tetibe terbit keinginan nak bikin entri lagi.. keh3

pejam celik pejam celik.. lusa dah 1 November.. bermakna.. tggl 2 mggu je lagi gua nak SPM.. agagagaga.. *ko xcuak ke weh.??!! perghh giler kau gua xcuak.. bukan setakat cuak.. berdebar + xsabar + xmow amek exam *perasaan plg giler + gembira + sedih + stress + senang ati.. senang citer.. semua ade lah.. rase cam xcaye tahun depan gua dah xpkai baju uniform sekolah lagi dah.. keh3.. and and yang penting.. after SPM.. gua maw bikin lesen kereta.. harharhar.. maw pi joli sepuas-puasnya.. harharhar.. ok.. stop citer sal tuh.. perihal tue blh difikir dikemudian hari.. skunk neh mase tuk study..*bak kate my mom.. sehingga kita berjumpa lagi u olss.. doakan gua.. maafkan gua andai ade salah ngan korang.. hehehe..






salam sayang daripada,
www.tips-fb.com

8 makhluk membebel ♥:

misznina said...

good luck sis.. Buat betol-betol coz masa depan cuma sekali je..!
InsyaAllah boleh buat punya :)
Usaha, doa dan tawakal

wahida said...

aku rindu sama kamu, tahu!!!

gud luck 4 ur exam...mesti boleh punya tu...

MiZ Rayy said...

gud luck cik gebu......!!! ko kan hebat, msti bley buat yg terbaik punya.. yakin!!! haha..

KAMIHIDUP said...

good luck cik gebu!!!!!

amna said...

best of luck :)

belajar dengan tenang tapi smart ye dik.. usaha sangat penting ^^

doa jangan putus. minta halal semua ilmu daripada guru dan mohon doa dan keredhaan mereka. insyaAllah..

*ingt buat akak juga ^^

eliyaezlinalias said...

good luck yea!

konde said...

semangat untuk buat Entri :D

Kamu Blogger...? Yuk Join Event For Blogger: Free Samsung Galaxy Ace & RM1000

robotkuning said...

fokus deq non..fokus!..gua ingat lu dah abes spm.gebu lain macam.hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyrighted by belog.cik.gebu. design by cik gebu.