Friday, August 19, 2011

MOOD RAYA : KAD RAYA


HALO2.. ASSALAMUALAIKUM SEMUA..

kini tiba masanya berhari raya~~~ iyaaaaaaaaaaa... tuuuuu diiaaaa... lagu Sanisah Huri yang bertajuk Aidilfitri kembali kedengaran skunk neh.. gua pon xketinggalan gak dengaq lagu2 raya neh.. rasanya baru semalam kita berpuasa.. tup2.. pejam celik pejam celik.. tggl 10 hari je laggi nak raya.. SubhanAllah.. cepat betul masa berlalu.. tggl lebih kurang smggu je lagi nak raya.. kalo dolu2.. mse nie lah kelam kabut nak anta kad raya.. haaa.. skunk neh xmaen dah kad raya.. skunk neh maen anta mesej kat phone je.. xpon fb..kan?? haha

kalo dolu2.. selalu gak kumpul duit sblm puasa sbb nak beli kad2 raya tuk kawan2... sbb kad aray nie atceli mempunyai nilai sentimental taw.. kekadang blh buat org nanges woo..





ayat yang slalu korang tnye kalo anta kad raya :

1) korang macam mne?? dah buat persiapan ka bolom??
2) baju raya dah siap ka.. ke beli kat butik?? > soklan paling bangang!
3 ) kuih raya berapa guni balang?? kalo ade lebih.. bak la sni skit.. > yang nie mmg wajib korang tulis.. haha
4 ) kalo ade salah silap.. kalo ade tertampo ke.. ade tersepak ke.. tercubit ke.. terMENGUMPAT ke.. harap dimaafkan.. kira 0 - 0 la eak.. > eh.. blh eak cam tue?? haha
5 ) selamat hari raya aidilfitri.. maaf zahir batin..
6) nak duit raya dtg la omah.. > kekadang pergi xdapek pom duit raya.. haha

apepon.. raya sebenarnya bukan niat tuk dapat duit raya ke ape.. tapi pada hari raya lah kita dapat berkumpul dengan sanak saudara.. beramah mesra.. saling bermaaf-maafan antara satu sama lain.. kan?? duit raya tue kira bonus la kan?? heee


nota gebu : raya dah nak dekat.. tapi baju raya still xde lagi.. hajat di hati nak beli jubah.. ok tak?? dah usha2 byk tempt.. semua harga around RM100.. hurmm.. *pengsan sat.. tapi kalo baju kurung moden pon ok gak kan?? heee

www.tips-fb.com

8 makhluk membebel ♥:

NURUL AINI NORAZMAN said...

aini baru nak crik kad raya utk diedarkan,.heheheh

Hana Soffelia said...

Dah lama xbuat aktiviti menulis kad raya. Rasa rndu plak bila semua org duk bercerita pasal kad raya. ^_^

anyway, selamat hari raya. *wish in advance*

cik Atiera said...

alah! nak kad raya..
rindu zaman dodulu..hehe
erm....
tahun neyh saya jubah..
harga rm90..simple.. :)

M.E Z.A.F.I.R.A.H said...

duit raya?? itu bonus yang wajib..hehe

Ain Zulaikha said...

belum buat apa2 pesiapan.. hehe :) haaa betul ni? umur 20++ boleh dapat duit raya lagi tak cik gebu?

miZz_nizZ said...

ayat cm dah berat ke bju krung mden je..hehe

hamzah ian said...

antar kat gua gak.. hehe

Cik Suheela said...

saya tak dpt kad raya lgsg tahun ni T.T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyrighted by belog.cik.gebu. design by cik gebu.