Monday, May 30, 2011

NORA ELENA VS CINTA MELODY

sekarang ramai yang gilerkan lagu Aishiteru gara-gara cite CINTA MELODY.. mmg gua blh katakan rmai yg layan citer tue.. gua pon layan gak tapi kejap je sbb gua lebih tertarik dengan cite NORA ELENA berbanding cite CINTA MELODY.. gua rase jalan cerita NORA ELENA lebih best kot although gua dah tahu ending dia mcm mne sbb gua pernah layan novel KASIH YANG SUCI.. mmg gua feeling habis babe!! tapi dlm cite kat TV3 ade la skit jalan cite yg diorg ubah.. apepon gua layan je~~ lagu pon best.. nak2 lagu Jangan Kau Pergi & lagu Berubah nyanyian Erry Putra feat Reen Rahim.. jap2.. Erry Putra penyanyi ehh skunk neh?? xsgka dia yg nyanyi.. blh tahan larh.. dolu2 gua pernah la jumpe Erry Putra.. blh je kot nak amik gambar.. tapi xpe lah.. bagi chance kat org lain.. *bajet baek.. haikk tuii!!keh3 dah lari tajuk sudaaa..

nak dengar lagu BERUBAH nyanyian Erry Putra tue?? hah gua dah ready awal2 tuk korang dengar.. enjoy

klik kalo nak dengar



korang layan yang mne.. CINTA MELODY atau NORA ELENA??






13 comments:

cik ETTY said...

hu3
due2 besh kan.
layan due2 :)
btw lagu erry mmg besh gle

jibangyeon said...

Best Nora Elena best!

Amalina Lee said...

Nora Elena. Indon kite boikot, haha

Adynda Nurfarina said...

nora elena the best huhu (tanda seru laju-laju) but ari2 selalu gadoh dengan family sebab abah mama menggilai cerita cinta meloody yang tah pape itu huhu germmm

tia @ Ini Kisah Tia said...

satu rumah layan cinta melodi . huhu ..

Unknown said...

haha , cinta melody deh . heee

kiEyn kiNah said...

x penah tgk pun cite cinta melodi...skang layan nora elena...mmg terBAIK la.....huhu

Unknown said...

cinta melody!!

Diari Si Froggie said...

dua-dua layan
tapi cinta melody tu biasa2 je kot..
mcm cite indon yg lain.

amna said...

best!
petang ni jangan lupa tengok akasia ^^
review : yvonne dengki pada nora. mesti die ad muslihat nak kenakan nora. grrr~~

nana said...

n0ra elena...best..
huhu tapi da balik universiti da susa nak tg0k..
harap ending die best! ;)

Rtp Farra Arisha said...

ohh cinta melodyy baru main kat mesia kee? yg heroin dia chelsea olivia kann... best kan citeerrr tu!

Pha Is said...

aku suka citer nora elena... tapi sayangnya skrg tgh short sem.. x bleh la nk tngok lagi... terpaksa lah aku cari novel die lepas ni.. hehehe

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...