Tuesday, May 10, 2011

GUA DILANDA MASALAH KESIHATAN.. SOB3~

assalamualaikummm kamu2 sume.. ehem3.. semenjak dua tiga menjak neh kan.. gua sering dilanda kontroversi masalah kesihatan la babe.. mmg dugaan betol.. hari tue demam.. then sakit tekak.. siap pergi ke hosp. + mkn ubat bagai sume lah.. igtkn dah sembuh.. rupenye tidok.. sob3.. xpernah lagi seumo hidup gua.. gua dilanda mslh ksihatan sebegini rupa ooo.. lps sembuh yg itu.. yg ini plak melanda gua.. ari tue gua rase mata gua sakit kot.. then terpaksa pkai spek.. sob3.. alhamdulillah lps pkai spek tue ad la sdkit perubahan.. skunk neh sakit tekak melanda plak + pening kepala yg xpernah nak surut + kdg2 rse mual + gastrik + batuk yg smmgnye m'ggu mimpi gua bersame prince charming gua..huaaa3.. aiyokk... byk giler bagai..


inilah ubat2 yg gua kena mkn.. tpi ini bru spruh...
lagi separuh gua lupe tarok kat mne..

punyer banyak gila bagai ubat yg gua kene makan.. tapi kdg2 bile dah sembuh.. gua dah xmkn.. bila perlu je gua mkn although doktor suruh gua mkn smpai habis.. har har har.. tapi mak gua kate gua rase mual tue disbbkn gua gastrik.. alahaii.. ini la padahnye kalo xmkn ikot timing.. ok2.. gua salah kot.. tpi gua kot bz skunk neh.. rehat xckup la... and gua rse gua rela tido dri mkn.. gile x gua?? siyes weh.. gua mmg xckup rest.. so gua prefer plih rehat dri mkn..lalalala


yg nie gua tataw ubat ape.. i think ubat batuk la kot.. tapi skali je gua minum.. pastu gua serikk.. tamaw2.. nak termuntah gua wehh..


tak prnah2 lagik gua mkn ubat nak termuntah.. gua xboleh gambarkan rase ubat neh.. kalo korang nak taw.. korang try la sndri.. har har har.. inilah pengalaman pahit gua bila makan ubat.. itu 1st and last gua minum.. gua rela mkn ubat cap ibu dan anak.. sodap pon sodap..


ari ahad lepas hari ibu kan?? gua lupe nak ucap...hehe so HAPPY MOTHER'S DAY kepada sume ibu2 seluruh dunia terutama mama and mummy gua.. *gua ada dua org ibu taw.. untung tak gua?? :P insyaAllah entry lps nie gua akan crita serba sedkit tntg mama gua.. tggu tawww.. *bajet korang tggu entry gua..haha perasan toll..


nota botol : atceli mggu nie gua exam.. so doakan gua ye.. opss2.. jap2.. jgn lupe doakan gua semoga gua cepat smbuh jgk eakk.. k daaa.. gua chow lu.. assalamualaikum olsss.. peace :p



10 comments:

SoLy SoLicious said...

get well soon ya ^^

Anonymous said...

have a fully recovery yaww..take care

syahassan said...

@SoLy SoLicious
tenks sis.. :)

syahassan said...

@CutieIntan
hehe.. ok2.. tenkiuuu sis yaww.. :P

MiZ Rayy said...

eee.. tak sukanya ubat. aku cadangkn ko bnyk minum air masak. tu lagi bagus. dan amalkan selawat syifa'.. Insyaallah sembuh.

KAMIHIDUP said...

minum air suam banyak-banyak cik gebu, good luck dan semoga cepat sembuh ye. :)

syahassan said...

@MiZ Rayy
tenkss weii.. insyaAllah 6t aq buat sprtmne yg kau suh.. :)

syahassan said...

@KAMIHIDUP
tenks kami.. doa2kan lah ye smoga cik gebu smbuh.. :P

Unknown said...

banyaknyer mek ubat tuh...

syahassan said...

@apik pehe
a'a..byk sgt2.. xlarat dh nk mkn.. hehe

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...