Wednesday, October 27, 2010

apa??!! lari sebab tanak kawen??

korang igt x..
baru2 nie ada kes kehilangan tunang..
punyalah byk spekulasi2 yg hangat diperkatakan..
ad yang kata gadis yg hilang 2
dilarikan tunangnye lah..
kena culik lah..
tapi kebenaran akhirnya terbongkar..
rupa2nya gadis berkenaan melarikan diri
ke ibu kota kerana tak mahu meneruskan
perkahwinan diorang..

alkisahnya bermula..
gadis berkenaan dilaporkan hilang selepas
membeli barangan keperluan perkahwinan mereka.
sebelum 'kehilangan' gadis berkenaan..
tunang beliau Mohd. Helmi Mohd. Noor, 24 berkata
beliau ada menerima dua sms dari gadis berkenaan..
salah satu daripada mesej gadis berkenaan.. -
‘Awak cepat sikit. Masa nak g ambil duit ada
dua orang macam ikut saya. Saya takut’.

tapi pada 20 Oktober lalu, misteri kehilangan Rozaliya
akhirnya terjawab apabila dia ditemui bekerja
di sebuah kedai serbaneka di Bukit Bintang, Kuala Lumpur.
dia menjelaskan bahawa dia melarikan diri kerana
tidak mahu meneruskan perkahwinan beliau dengan tunangnya,Helmi..
pada 23 okt lalu.. Rozaliya Mat Lazim dan tunangnya,
Mohd. Helmi Mohd. Noor akhirnya memutuskan
pertunangan sekali gus membatalkan perkahwinan
mereka yang sepatutnya berlangsung pada 12 November ini.

iskh2...
peliq beno je aq dgr kes neh..
daripada lari.. baeklah bincang hal nie elok2..
byk lagi cara yang lebih baek kan?
so kpd anak2 muda di luar sana..
fikir2 kanlah sebelum membuat sesuatu keputusan..
silap ari bulan maruah keluarga boleh tercemar..

mood >> exam.. curi msa tuk post entry neh..
wish me luck k.. chowwww bedahh~~

www.tips-fb.com

2 makhluk membebel ♥:

Fakhrur Razi berkata said...

hohoho mungkin dia malu untuk berbincang =.="

sya hassan said...

maybe.. tapi at least.. bwak la bincang leklok..kes nie siap msuk lam paper ag.. xpsl2 jadi tatapan umum.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyrighted by belog.cik.gebu. design by cik gebu.